رکوردشکنی تیم دو نیمه ماراتن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم‌ملی دوی نیمه ماراتن ایران به منظور شرکت در نخستین دوره رقابت‌ قهرمانی آسیا که عازم شهر دبی در کشور امارات متحده عربی شده بود توانستند جز 8 نفر نخست در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

قهرمانی-آسیا

جوانان غیور ایران توانستند به ترتیب نفر چهارم صابر چرخی با رکورد 01:05:18 ، نفر ششم منصوربیات با رکورد   01:05:25 و نفر هشتم محمد جعفر مرادی با رکورد 01:06:14 از آن خود کنند.

در این مسابقات 17 کشور  از قاره آسیا از جمله ایران ، ژاپن ، چین ، هند ،قزاقستان ، کره جنوبی ازبکستان،ویتنام ،امارات،نپال لبنان، هونگ کونگ و…. حضور داشتند که در مجموع 32 نفر در این میدان رقابت با هم مسابقه دادند .

لازم به ذکر است نفر اول از کشور ژاپن با رکورد 01:03:43 و نفر دوم کشور چین با رکورد 01:04:04 بوده است.

تیم اعزامی کشورمان با ترکیب، محمد جعفر مرادی، صابر چرخی و منصور بیات به عنوان ورزشکار و جواد خسرو شیری به عنوان مربی جمهوری اسلامی ایران صبح شنبه 20 آبان ماه تهران در مسابقات نیمه مارتن افتخار آفریدند .

شرکت کارا ماشین آرنا علاوه بر فروش و تعمیر انواع لیفتراک دوگانه سوز ، دیزلی، لیفتراک‌های برقی و تجهیزات انبارداری، حامی دوندگان ایرانی است که این پیروزی را به دلیر مردان و مقام آوران ایرانی تبریک و برایشان سربلندی و سرافرازی را آرزومند است .