تفاوت لیفتراک نو با کارکرده

تفاوت لیفتراک نو با کارکرده نقش بسزایی را در زمان خرید لیفتراک ایفا می کند.هنگام تصمیم گیری برای خرید یک لیفتراک نو یا دست دوم برای انبار یا مرکز توزیع خود، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. لیفتراک های جدید اغلب با ویژگی های پیشرفته، آخرین فناوری و ضمانت های قوی ارائه می شوند. با این حال، لیفتراک های استفاده شده می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه نسبت به مدل های جدید داشته باشند. سنجش مزایا و معایب لیفتراک های جدید در مقایسه با لیفتراک های دست دوم می تواند به تعیین بهترین گزینه برای امکانات و بودجه شما کمک کند. این مقاله تفاوت‌های کلیدی بین لیفتراک‌های جدید و کارکرده را در زمینه‌هایی مانند ایمنی، قابلیت اطمینان، فناوری، کارایی، نگهداری، راحتی اپراتور، ارزش فروش مجدد و پوشش ضمانت بررسی می‌کند. در حالی که لیفتراک‌ دست دوم می‌توانند خریدی هوشمندانه برای برخی عملیات‌ها باشند، لیفتراک‌های جدید مزایای مشخصی را ارائه می‌کنند که ممکن است برای بسیاری از سازمان‌ها ارزش سرمایه‌گذاری اضافی را داشته باشد. مقایسه دقیق مزایای تجهیزات جدید و مستعمل می‌تواند منجر به تصمیم خرید آگاهانه و متناسب با شرایط و نیازهای خاص شما شود.

فهرست عناوین

لیفتراک نو چیست؟

لیفتراک نو، یا همان به اصطلاح بازاری لیفتراک صفر از جمله دستگاه هایی است که در اجرای درست و بهره وری کارها تاثیر بسزایی دارد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کسب‌وکار شما این است که همه‌چیز چقدر کارآمد اجرا می‌شود. اگر کسب‌وکار شما تجهیزات مناسبی ندارد، یا اگر تجهیزات شما ازکارافتاده باشد، پاسخگویی به تقاضاها می‌تواند بسیار دشوار یا غیرممکن باشد. به همین دلیل ضروری است که هرچند سال یک‌بار روی لیفتراک‌های جدید سرمایه‌گذاری کنید. یا حداقل مطمئن شوید که از آن‌ها استفاده کامل می‌کنید! بیایید 4 دلیل را بررسی کنیم که چرا به یک لیفتراک صفر نیاز دارید. یا حداقل کمی زمان بگذارید تا لیفتراک فعلی خود را بررسی کنید.

لیفتراک صفر جدیدترین نوآوری در دنیای لیفتراک است. آن‌ها همچنین به‌عنوان لیفتراک‌های جدید شناخته می‌شوند، در برخی مواقع آن‌ها از لیفتراک‌های دست‌دوم یا کارکرده می‌توانند پیشرفته‌تر باشند. لیفتراک یکی از رایج‌ترین ابزارهایی است که در انبارها، کارخانه‌ها و سایر مکان‌هایی که مواد سنگین جابجا می‌شود استفاده می‌شود. لیفتراک‌ها می‌توانند با برق، گازوئیل یا بنزین کار کنند. بسته به نوع ماده‌ای که حمل می‌شود، اندازه‌ها و اشکال مختلفی دارند. انواع مختلفی از بالابرها مانند لیفتراک برقی و لیفتراک هیدرولیک نیز وجود دارد.

مشاهده مقاله کاربرد لیفتراک در سردخانه

لیفتراک نو (لیفتراک صفر) یا لیفتراک دست دوم؟

لیفتراک‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که تا 10 سال دوام بیاورند، اما اگر هرروز از آن‌ها استفاده می‌شود یا مجبور به مقابله با محیط‌های خشن باشید، نیاز به تعویض مکرر بیشتری است. هنگام تعویض لیفتراک، ارتقاء به مدل‌های جدید با به‌روزترین کنترل‌ها به‌شدت توصیه می‌شود.سؤال متداولی که پیش می‌آید این است که آیا باید کل ماشین‌های لیفتراک خود را به‌یک‌باره تعویض کنید یا نه، یا اینکه می‌توانید آن‌ها را یکی‌یکی بر اساس عمر اقتصادی آن‌ها تعویض کنید؟ این واقعاً به تعداد ناوگان شما بستگی دارد. اگر ترکیبی از تجهیزات جدیدتر و قدیمی‌تر دارید، بهتر است آن‌ها را یکی‌یکی جایگزین کنید. بااین‌حال، اگر کل ماشین‌های شما از مدل‌های قدیمی‌تر با موارد بیرونی بسیار کم تشکیل‌شده است، ممکن است منطقی باشد که همه لیفتراک‌ها را به‌طور هم‌زمان تعویض کنید و از یک لیفتراک نو (لیفتراک صفر) استفاده کنید. به طورکلی ممکن است هزینه های تعمیر یک لیفتراک قدیمی از قیمت لیفتراک صفر بالاتر برود.

مشاهده لیفتراک سپاهان

دلایل نیاز به لیفتراک صفر

مزایای لیفتراک صفر یا لیفتراک نو

  • بزرگ‌ترین مزیت لیفتراک‌های صفر این است که انرژی بسیار کمتری نسبت به لیفتراک‌های دست‌دوم مصرف می‌کنند. به جرات می توان گفت لیفتراک صفر نسبت به لیفتراک کارکرده انتشار گاز CO2 کمتری دارند و بیشتر دوستدار محیط‌زیست هستند.

  • میانگین عمر  لیفتراک صفر بین شش تا 10 سال است. و در مواقع بسیار کمی احتمال تعمیر و نگهداری وجود دارد. اما هزینه تعمیر و نگهداری در لیفتراک‌های کارکرده بسیار زیاد هست.

  • لیفتراک‌های صفر یا لیفتراک‌های نو آلودگی صوتی کمتری نسبت به لیفتراک‌های دست‌دوم دارند. موتور لیفتراک‌های دست‌دوم صدای بسیار زیادی در زمان راه‌اندازی دارند که می‌تواند باعث مزاحمت و آزار افرادی که در نزدیکی آن محیط هستند شوند.

  • لیفتراک صفر یا لیفتراک جدید نه‌تنها سازگار با محیط‌زیست است بلکه مقرون‌به‌صرفه است. نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه سوخت می‌شود، بلکه در هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز صرفه‌جویی می‌کند زیرا موتور یا قطعات دیگر لیفتراک نو در سال‌های ابتدایی مانند دستگاه‌های کهنه نیاز به تعویض مکرر ندارند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها به لیفتراک صفر روی می‌آورند زیرا می‌دانند که با این کار در درازمدت در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنند.

  • از دیگر مزایای یک لیفتراک صفر می‌توان به قابلیت اطمینان و عملکرد اشاره کرد، زیرا لیفتراک‌های جدید مستقیماً از سازنده با آخرین فن‌آوری ارائه می‌شوند. این می‌تواند به خرابی‌های کمتر و عملکرد کلی بهتر کمک کند.

  • لیفتراک‌های جدید ممکن است با پوشش گارانتی ارائه شوند که حفاظت و آرامش بیشتری را ارائه می دهند. اما لیفتراک‌های کارکرده گارانتی ندارند.

  • از طرف دیگر، خرید یک لیفتراک دست‌دوم می‌تواند هزینه اولیه کمتری را در مقایسه با خرید جدید ارائه دهد. اما در درازمدت باعث ایجاد هزینه‌های اضافی به دلیل خرابی و تعمیر می‌شود.

مشاهده لیفتراک نو کارا پلاس

مشاهده لیفتراک نو کارا

دلایل و نشانه های نیاز به لیفتراک نو

 بیایید 4 دلیل را بررسی کنیم که چرا به یک لیفتراک صفر نیاز دارید – یا حداقل کمی زمان بگذارید تا لیفتراک فعلی خود را بررسی کنید.

ساییدگی و پارگی

هنگامی‌که از لیفتراک خود برای مدت طولانی استفاده می‌کنید، ساییدگی و پارگی اجتناب‌ناپذیر است. لیفتراک‌ها با توجه به اینکه جز ابزارهایی هستند که کارهای سخت انجام می‌دهند و به‌مرورزمان نشانه‌هایی از کهنگی در قطعات ظاهر می‌شود. اگر مراقب نباشید، این می‌تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود. در برخی موارد حتی ممکن است نیاز به تعویض کلی لیفتراک باشد.

ایمنی

یکی از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری در یک لیفتراک جدید ایمنی است. هنگامی‌که سیستم ترمز معیوب یا زنجیر ضعیف دارید، می‌تواند منجر به وضعیت ناامن شود. همچنین مهم است که مطمئن شوید تمام استفاده‌ای را که می‌توانید از لیفتراک خود می‌کنید.علاوه بر این، با تعویض تجهیزات قدیمی خود با یک دستگاه جدید، در درازمدت در هزینه‌هایی که صرف تعمیرات یا قطعات مختلف تجهیزات می‌شود، صرفه‌جویی می‌کنید. بازرسی منظم لیفتراک بهترین راه برای اطمینان از ایمن بودن آن است.

هزینه مالکیت

وقتی یک لیفتراک قدیمی دارید، هزینه مالکیت آن فراتر از قیمت اولیه خرید است. همچنین باید هزینه تعمیرات منظم و همچنین هزینه از دست رفتن بهره‌وری به دلیل خرابی را در نظر بگیرید.

مشاهده مقاله لیفتراک زوم لاین

جهت مشاوره و خرید لیفتراک های صفر کارا ماشین فرم زیر را پر کنید

درخواست پیش فاکتور

مرحله 1 از 3 - اطلاعات تماس

خرید لیفتراک کارا ماشین

مزایای تعویض لیفتراک قدیمی با یک لیفتراک نو

برای پی بردن به تفاوت خرید لیفتراک نو با کارکرده می توان مزایای تعویض لیفتراک کارکرده با یک لیفتراک جدید را بررسی کرد. در بسیاری از موارد، تعویض لیفتراک قدیمی با یک لیفتراک صفر، منطقی‌تر از ادامه تعمیر آن است.لیفتراک جدید نه‌تنها قابل‌اعتمادتر و کارآمدتر است، بلکه دارای تعدادی ویژگی ایمنی است که می‌تواند به ایمنی کارکنان شما کمک کند. هنگامی‌که به تعویض یا عدم تعویض لیفتراک قدیمی خود فکر می‌کنید، مهم است که همه جوانب مثبت و منفی را بسنجید. اگر بخشی دارید که می‌تواند همه لیفتراک‌های شمارا ردیابی کند، به‌راحتی می‌توان فهمید که زمان ارتقاء آن فرارسیده است. وقتی نوبت به لیفتراک شما می‌رسد، باید به دنبال 4 دلیلی باشید که چرا یک لیفتراک جدید موردنیاز است. از ملاحظات کارایی و ایمنی که بر بهره‌وری تأثیر می‌گذارد تا هزینه‌های مضاعف متحمل شده برای خرید تجهیزات جدید، دلایل خوبی برای ارتقای مدل‌های قدیمی با فناوری جدیدتر وجود دارد.

ایمنی

لیفتراک‌های جدید مجهز به آخرین ویژگی‌ها و فناوری‌های ایمنی برای جلوگیری از حوادث و صدمات هستند. تولیدکنندگان لیفتراک پیشرفت‌های قابل‌توجهی را درزمینهٔ ایمنی در طول سال‌ها با تکامل قوانین و استانداردهای محل کار انجام داده‌اند. خرید یک لیفتراک جدید تضمین می‌کند که به سیستم‌های حفاظتی اپراتور پیشرفته دسترسی خواهید داشت.برخی از مزایای ایمنی کلیدی لیفتراک‌های جدید عبارت‌اند از:

جلوگیری از برخورد: سانسورهای مجاورت، دوربین‌ها و تشخیص اشیا اپراتورها را از موانع موجود در مسیر خودآگاه می‌کنند و به‌طور خودکار برای جلوگیری از ضربه ترمز می‌کنند. این باعث کاهش آسیب محصول و انبار می‌شود.

طراحی ارگونومیک: لیفتراک‌های جدید برای محافظت از اپراتورها در برابر آسیب‌های فشاری مکرر، ارگونومی را بهبود بخشیده‌اند. ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های مناسب، ارتفاع کم پله‌ها و  درد کمر و مفاصل را کاهش می‌دهند.

حفاظت از اشیاء در حال سقوط: ریل‌های محافظ بالای سر و پشتی بار از سقوط اقلام بر روی اپراتورها در هنگام بارگیری/تخلیه یا حمل‌ونقل جلوگیری می‌کند.

قابلیت اطمینان

لیفتراک‌های جدید معمولاً از قابلیت اطمینان بسیار بهتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند. با تعمیر و نگهداری منظم، لیفتراک‌های جدید می‌توانند سال‌ها قبل از نیاز به تعمیرات اساسی کار کنند. از سوی دیگر، لیفتراک‌های مستعمل، به‌خصوص با افزایش سن، بیشتر مستعد خرابی هستند. مطالعات نشان داده است که میانگین نرخ خرابی برای لیفتراک‌های کارکرده تقریباً دو برابر لیفتراک‌های جدید است. این به این دلیل است که با افزایش سن لیفتراک، فرسودگی و پارگی باعث می‌شود قطعاتی مانند دکل، کابین، هیدرولیک به‌تدریج تخریب شوند. آب‌بندی‌ها فرسوده می‌شوند، شیلنگ‌ها ترک می‌خورند، یاتاقان‌ها از کار می‌افتند، و غیره. تعویض این قطعات قدیمی به‌مرورزمان بسیار پرهزینه می‌شود. لیفتراک‌های جدید بدیهی است که این فرسودگی و پارگی را از قبل ندارند. اجزای آن‌ها همه تازه و با مشخصات مدرن ساخته‌شده‌اند. این منجر به خرابی و هزینه تعمیر بسیار کمتر می‌شود.

سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته در لیفتراک‌های جدید نیز قابلیت اطمینان را بهبود می‌بخشد. کنترل‌های الکترونیکی دقیق از گرم شدن بیش‌ازحد و کار بیش‌ازحد قطعات جلوگیری می‌کند. قابلیت‌های تشخیصی تعمیر و نگهداری را ساده می‌کند. اتوماسیون بیشتر به معنای خرابی بالقوه قطعات کمتر است. لیفتراک‌های جدید به‌سادگی طوری طراحی‌شده‌اند که به‌راحتی کار کنند و خرابی‌ها را بسیار طولانی‌تر از مدل‌های قدیمی به حداقل برسانند.

بهره‌وری

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های لیفتراک نو و دست‌دوم کارایی آن است. لیفتراک‌ها در سال‌های اخیر درزمینهٔ مصرف سوخت و استفاده از انرژی راه طولانی را پیموده‌اند. لیفتراک‌های برقی جدید اغلب از فناوری باتری جدید استفاده می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با یک‌بار شارژ بیشتر کار کنند. برخی از مدل‌ها دارای باتری‌هایی هستند که می‌توانند برای یک شیفت کامل یا بیشتر بدون نیاز به شارژ مجدد کار کنند. این امر از تعویض باتری ها و هزینه های مربوط به داشتن بسته های باتری متعدد برای چرخش جلوگیری می کند.لیفتراک‌های دیزلی جدید نیز نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، مصرف سوخت بیشتری دارند. پیشرفت‌ها در فناوری موتور و طراحی گیربکس به جدیدترین لیفتراک‌ها اجازه می‌دهد کار بیشتری انجام دهند و در عین حال سوخت کمتری مصرف کنند. برخی از مدل ها در مقایسه با لیفتراک های 10 سال پیش، 15 تا 20 درصد بهبود در مصرف سوخت داشته اند. این می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه در طول عمر دستگاه شود، به خصوص برای عملیاتی که از لیفتراک خود به طور مداوم در طول روز استفاده می کنند.

نگهداری

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید لیفتراک جدید کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و خرابی است. لیفتراک های جدید مجهز به آخرین فناوری به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر نیاز دارند.با یک لیفتراک دست دوم، همیشه خطر به ارث بردن مشکلات مکانیکی موجود یا مشکلات ساییدگی پنهان وجود دارد که می‌تواند به تعمیرات گران‌قیمت در جاده نیاز داشته باشد. لیفتراک های دست دوم معمولاً دارای نشت مایعات، اتصالات شل و قطعات فرسوده هستند که نیاز به تعمیر و نگهداری و تعویض مداوم دارند. در مقابل، لیفتراک‌های جدید با ضمانت‌های کارخانه‌ای عرضه می‌شوند که بیشتر تعمیر و نگهداری را برای دو سال اول کار پوشش می‌دهد. سازندگان به طور خاص مدل‌های جدیدی را برای افزایش فواصل سرویس و کاهش دفعات تعویض روغن، تعویض فیلتر، سفت کردن تسمه، مراقبت از باتری و سایر کارهای معمول تعمیر و نگهداری طراحی می کنند.

ضمانت‌نامه

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید لیفتراک جدید تضمین همراه آن است. سازندگان لیفتراک معمولاً 12 ماه ضمانت سپر به سپر برای تجهیزات جدید ارائه می کنند. این کل لیفتراک را برای نقص در مواد و طرز کار پوشش می دهد.

گارانتی مالک را در برابر تعمیرات گران قیمت در سال اول بهره‌برداری محافظت می کند. قطعات، نیروی کار، هزینه های سفر تکنسین‌ها و گاهی اوقات درآمد ازدست‌رفته تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد. این به مالک آرامش خاطر می‌دهد و می‌داند که هر مشکلی که به وجود می‌آید به‌صورت رایگان برطرف می‌شود. لیفتراک‌های قدیمی‌تر معمولاً ضمانت‌نامه‌ای ندارند. هرگونه مشکل یا خرابی رخ‌داده باید از جیب مالک پرداخت شود. با توجه به ماهیت پیچیده لیفتراک‌ها، تعمیرات می تواند به‌راحتی هزاران دلار هزینه داشته باشد. گارانتی یک لیفتراک جدید از این هزینه های غیرقابل‌پیش‌بینی در طول سال اول جلوگیری می کند. گارانتی همچنین نشان‌دهنده اعتماد سازنده به تجهیزات جدید خود است. آن‌ها با محافظت از مالک در صورت بروز مشکل، پشت محصول خود می‌ایستند. داشتن حمایت سازنده در طول اولین سال بحرانی ارزش فوق‌العاده‌ای برای صاحب لیفتراک ایجاد می کند.

به‌طورکلی، اگر وضعیت مالی شما اجازه می دهد، سرمایه‌گذاری در یک لیفتراک جدید معمولاً برای بهبود کارایی، ایمنی و دسترسی به آخرین نوآوری‌ها منطقی است. اما نگه‌داشتن یک واحد پولی موجود مزایایی نیز دارد. مزایا و معایب را برای موقعیت خاص خود به‌دقت بسنجید. با تعمیر و نگهداری مناسب، یک لیفتراک می تواند چندین سال خدمات قابل‌اعتماد ارائه دهد.

مشاهده خرید لیفتراک دوگانه سوز

خرید لیفتراک 3 تن دوگانه سوز کارا پلاس

معایب استفاده از لیفتراک دست دوم

معایب استفاده از لیفتراک‌های دست‌دوم (کارکرده) به جای لیفتراک صفر

از دیگر مواردی که می توان بررسی کرد تا متوجه تفاوت خرید لیفتراک نو با کارکرده شد آگاهی از معایب استفاده از لیفتراک کارکرده و یا لیفتراک دست دوم است. به مانند تمام ماشین‌آلات، سن لیفتراک می‌تواند بر هزینه تعمیر و نگهداری تأثیر بگذارد. اجزای اصلی مانند موتورها، واحدهای درایو و لوازم الکترونیکی نیاز به تعویض دارند که درنهایت باعث افزایش زمان ازکارافتادگی و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود. بااین‌حال، مهم نیست که اقدامات شما به چه میزان مراقب ماشین‌آلات شما است، درنهایت با افزایش سن ماشین، ازکارافتادگی را تجربه خواهید کرد. مطالعه جدیدی که توسط گروه تحقیقاتی Peerless (این گروه طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های سفارشی و تحقیقاتی را برای مشاغل، مشاوران و آژانس‌های تبلیغاتی متخصص در زنجیره تأمین، تدارکات و حمل‌ونقل مواد و محصولات و خدمات ارائه می‌دهد) انجام‌شده است نشان می‌دهد که در هفت سال گذشته، کامیون‌های بالابر به‌طور متوسط هر هفت‌تا هشت سال یک‌بار تعویض می‌شوند. سن ماشین و هزینه‌های نگهداری را پیگیری کنید تا ببینید آیا زمان ارتقای لیفتراک خود فرارسیدهاست

مشاهده مقاله بازرسی فنی لیفتراک

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از قیمت لیفتراک با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

عدم استفاده درست از تجهیزات 

برای شناسایی عدم استفاده، هزینه‌های تعمیر و نگهداری همراه با استفاده را تجزیه‌وتحلیل کنید تا مشخص شود که آیا لیفتراک باید برداشته شود، جایگزین شود، حفظ شود یا جابجا شود. لیفتراک‌هایی که هزینه ساعتی بالایی دارند و استفاده بالایی دارند باید تعویض شوند. لیفتراک‌هایی که هزینه ساعتی بالایی دارند و استفاده کمی دارند باید حذف شوند. بالابرهایی که در ساعت هزینه کمی دارند و در حال استفاده هستند باید حفظ شوند. درنهایت، بالابرهایی که در هر ساعت هزینه پایینی دارند اما مورداستفاده قرار نمی‌گیرند، باید به قسمت دیگری از شرکت منتقل شوند یا فروخته شوند .

همه چیز درمورد لیفتراک دوگانه سوز

بالا بودن هزینه نگهداری

هزینه‌های نگهداری، که شامل قطعات و نیروی کار انسانی می‌شود، با افزایش سن بالابر این نیاز بیشتر خود را نشان می‌دهد. زمانی که لیفتراک به 10هزار ساعت رسید می‌توانید انتظار تعمیرات اساسی را داشته باشید. یک پیشنهاد این است که زمانی که میانگین هزینه تعمیر و نگهداری در ماه نزدیک به پرداخت ماهانه یک بالابر جدید یا بیشتر از 10 درصد قیمت بالابر جدید است، به بازنشستگی ماشین لیفتراک خود فکر کنید و یک لیفتراک صفر تهیه کنید.

بالا بودن هزینه نگهداری لیفتراک دست دوم

عدم استفاده از فناوری های روز

فناوری به‌روز شده مانند نرم‌افزار مدیریت ماشین‌آلات به‌ویژه ماشین لیفتراک شما می‌تواند استفاده، تاریخچه تعمیر و نگهداری، حوادث، زمان به‌روزرسانی و بهره‌وری را ردیابی کند، داده‌های ارزشمندی را جمع‌آوری کند که می‌تواند برای بهینه‌سازی لیفتراک شما و درنهایت کاهش هزینه‌های غیرضروری مورداستفاده قرار گیرد. مشاوره منظم با ارائه‌دهندگان راه‌حل برای تعیین ارتقای لازم در ناوگان لیفتراک شما، مزایای فناوری فعلی، ازجمله دستگاه‌های پیشرفته تله ماتیک و فناوری‌های ذخیره انرژی جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهتر با نیاز امروزی برای افزایش بهره‌وری مطابقت دارد.

آشنایی کامل با لیفتراک برقی

ضعف در قدرت باتری

قدرت لیتیومی با ماندگاری و شارژ سریع، نیاز به خرید یا ذخیره باتری‌های یدکی را برای صرفه‌جویی چشمگیر در هزینه‌ها از بین می‌برد. این فناوری قوی و کارآمد می‌تواند کارایی و بهره‌وری را در برنامه‌های کاربردی مانند ذخیره‌سازی سرد افزایش دهد. توان لیتیوم ظرفیت توان را افزایش داده است و نیازی به تعمیر و نگهداری سنتی نیست.برنامه‌های فرصت و شارژ سریع می‌توانند با شناور کردن وضعیت شارژ باتری بین 60 تا 90 درصد ظرفیت نامی باتری، به شارژ مجدد لیفتراک شما در زمان استراحت، ناهار و تغییرات نوبت کمک کنند. این به حفظ شارژ کافی باتری و افزایش توان در طول یک هفته کاری شش‌روزه کمک می‌کند. ممیزی قدرت راه‌حل بهینه را برای عملیات شما شناسایی می‌کند.

لیفتراک نو یا کارکرده؟

در این مقاله سعی کردیم با بررسی مزایا و معایب خرید لیفتراک نو و کارکرده تفاوت لیفتراک نو با کارکرده را به شما عزیزان متذکر شویم.

در زیر نمونه ای از لیفتراک صفر 5 تن دیزل کارا پلاس را با هم مشاهده می کنیم:

سوال‌های رایج لیفتراک صفر

لیفتراک صفر هرینه تعمیرات و ساییدگی ندارد، ایمنی در لیفتراک صفر بسیار بیشتر از لیفتراک های دست دوم می باشد.
خرید لیفتراک صفر به دلیل اینکه هزینه تعمیر و استهلاک ندارد به صرفه تر است. و قدرت عملکرد موتور آن نسبت به لیفتراک کارکرده بالاتر است.