جلسه هم اندیشی مدیران کارا ماشین با سرپرست و اعضای تیم دو و میدانی کارا

 این جلسه با حضور مهندس سعید صباحی مدیر عامل شرکت کارا ماشین آرنا ، حسن شیر قوی سرپرست تیم ،روح الله گلستانی سرمربی، حسن تفتیان ، مهدی پیر جهان ، مهدی صابری در شرکت کارا ماشین برگزار شد.

جلسه هم اندیشی کارا ماشین

سعید صباحی گفت : ما در مجموعه کارا ماشین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تولید داخلی را گسترده بکنیم محصولی که ما تولید می‌کنیم محصول لجستیک هست  و در کلیه صنایع کاربرد دارد دقیقا مانند شما که پرچمدار کشور عزیزمان هستید هر دو برای هدف والای نشان دادن ایران به جهانیان و قطع وابستگی به کشورهای دیگر تلاش می‌کنیم .

وی افزود : با تمام این تلاش ها متاسفانه حمایت های لازمه صورت نمی گیرد و حمایت تنها در صحبت هست و در عمل هیچ خبری نیست.

مدیر عامل شرکت کارا ماشین آرنا  تصریح کرد : یکی از اهداف شرکت کارا ماشین از ورود به عرصه ورزش و به خصوص دو میدانی اشاعه فرهنگ ورزش همگانی است و برای ما همین موضوع که افرادی که هیچ تحرکی ندارد هفته یک بار ورزش ساده انجام داده و به سلامت جسم خود اهمیت بدهند، کافی است و ما به هدفمان رسیدیم چه برسد به اینکه بخواهند به صورت تخصصی و حرفه ای هم پیش بروند .

وی خاطر نشان کرد : دو و میدانی مادر ورزش‌هاست؛  اما متاسفانه برخورد مادرانه‌ای با این ورزش صورت نگرفته است.یکی از اهداف دیگر حضور کارا ماشین در این عرصه تغییر نگاه جامعه به ورزش دو میدانی است .

سعید صباحی در ادامه در خصوص موانع پیش روی حامیان ورزشکاران تصریح کرد : حمایت  بر مبنای نوعی تبادل متقابل میان تیم ورزشی و شرکت تجاری به وجود می آید این رابطه دو جانبه  بیش از اینکه سود مالی برای کارا ماشین داشته باشد سود معنوی و فرهنگی دارد  اما متاسفانه فقدان قوانین نظام باز اقتصادی ، درصد ناچیز معافیت مالی و مشکلات بیمه و اداره مالیات باعث شده است که بسیاری از شرکت ها عطایش را به لقایش ببخشند و اگر عشق به ورزش نبود ما نیز ادامه نمی دادیم.

مدیر عامل شرکت کارا ماشین آرنا  عنوان کرد :حضور شما عزیزان افتخاری بود که شامل خانواده کارا ماشین شد و  ثابت کرده اید که همه چیز در مادیات نیست ، فرهنگ کار تیمی از همه چیز مهم تر است و تیمی که مدیریت و هدف داشته باشد از پس خیلی از موانع بر می‌آید و یقینا شما هم برای کسانی که وارد این عرصه می شوند الگو هستید و به پیشرفتشان کمک می‌کنید.

 در ادامه جلسه حسن شیرقوی اظهار داشت : سیستم دو میدانی بسیار مظلوم واقع شده است قهرمانانی مانند حسن تفتیان امروز با مشکلات بسیاری مواجهه هستند به همین منظور تمام جوانانی که در این شاخه ورزشی وارد کار می‌شوند نیاز به حامی دارند.

وی خاطر نشان کرد : تنها دلیل حضور این جوانان با استعداد و علاقه‌مند در تیم کارا ماشین ،دلایل مادی نیست نوع رفتار، منش و برخورد انسانی و دوستانه مدیران کارا ماشین نیز بسیار مهم است و برای این جوانان دلگرم کننده و راهگشاست .

در ادامه هر یک از ورزشکاران در خصوص دغدغه های خود موضوعاتی را مطرح کردند و به تبادل نظر پرداختند.