تعمیر پالت تراک برقی

پالت تراک برقی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های حوزه انبارداری است که با نیروی برق و باطری کار می‌کند و برای استفاده در محیط‌های کوچک و باریک مناسب هست. همان‌طور که می‌دانید پالت تراک برقی مدل پیشرفته و برقی جک پالت دستی هست. پالت تراک برقی مانند سایر دستگاه‌ها پس از مدتی استفاده نیاز به سرویس دارد. در برخی مواقع هم ممکن است پالت تراک برقی به تعمیر نیاز داشته باشد. توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوان دستگاه را مجدد برای مدت طولانی استفاده کرد باید تعمیر پالت تراک برقی را به افراد کار بلد و ماهر سپرد.

با توجه به شناخت کامل این دستگاه و کاربرد آن تعمیر جک پالت برقی شامل بخش‌های مختلف زیر هست:

تعمیر پالت تراک برقی

تعمیر برد و درایوهای پالت تراک برقی

برد و درایور یکی از اصلی‌ترین قطعات پالت تراک برقی هست که برای کنترل سرعت و گشتاور الکتروموتورهای آن بکار می‌رود و در صورت خرابی و اختلال در عملکرد باید توسط تیم متخصص تعمیر و در صورت نیاز تعویض گردد.

تعمیر برد پالت تراک برقی | تعمیر پالت تراک برقی

 تعمیر هیدرولیک پالت تراک برقی

تعمیر اختلال‌های هیدرولیک از قبیل روغن‌ریزی جک‌ها، خرابی پمپ هیدرولیک، خرابی شیرهای برقی هیدرولیک، تعویض قطعات صدمه‌دیده هیدرولیکی از رایج‌ترین امور درزمینهٔ تعمیر پالت تراک برقی و قطعات آن است.

تعمیر هیدرولیک پالت تراک برقی | تعمیر پالت تراک برقی

تعمیر دیفرانسیل پالت تراک برقی

ديفرانسيل ليفتراک کلارک سپاهان به‌عنوان قسمتي از سيستم انتقال قدرت ليفتراک کلارک سپاهان هست. وظيفه اصلي ديفرانسيل ليفتراک انتقال قدرت از گيربکس ليفتراک کلارک سپاهان به چرخ ها هست. محل قرارگيري اين سيستم در زير ليفتراک و بعد از گيربکس هست که بين دوچرخ قرار می‌گیرد . در صورت خرابی و اختلال در نحوه عملکرد این قطعه، بهتر است تعمیر جک پالت برقی را به افراد متخصص و کاردان واگذار کرد.

تعمیر دیفرانسیل پالت تراک برقی | تعمیر پالت تراک برقی

 تعویض باطری پالت تراک برقی

باتری پالت تراک برقی که وظیفه تأمین نیروی محرکه دستگاه را دارد همانند دیگر باتری‌های شارژی دارای طول عمر و تاریخ انقضا هستند. بدیهی است که نحوه استفاده و نگهداری این باتری‌ها در طول عمر آن تأثیر مستقیم دارد. اگر به هر دلیلی باتری پالت تراک دچار اختلال شد آن را تعویض کرد. توصیه می‌کنیم جهت خرید باتری موردنظر از طریق شرکت‌ها و برندهای معتبر اقدام فرمایید.

تعویض باطری پالت تراک برقی | تعمیر پالت تراک برقی

تعویض چرخ‌های جک پالت برقی

اگر پالت تراک برقی به‌سختی حرکت می‌کند ممکن است مانعی به آن چسبیده باشد و یا چرخ ها دچار آسیب شده باشند در این صورت باید چرخ ها را با چرخ های مناسب تعویض کرد. برای عملکرد صحیح دستگاه  انتخاب صحیح چرخ جک پالت، مسئله خیلی مهمی است.  اگر دانش کافی درزمینه تعویض چرخ پالت تراک برقی ندارید حتماً آن را به افراد کار بلد بسپارید. به‌این‌ترتیب امنیت اپراتور و امنیت هم در امان خواهد بود.

مطالعه مقاله آموزش کار با پالت تراک برقی

تعویض چرخ های پالت تراک برقی | تعمیر پالت تراک برقی

تعمیر دسته و فرمان پالت تراک برقی

فرمان پالت تراک برقی شامل فرمان تمام برقی،هیدرولیکی نیمه برقی هست. در صورت اختلال در عملکرد دسته و عدم حرکت آن، دسته و فرمان را جهت تعمیر به مراکز تعمیر متخصص واگذار نمایید.

تعمیر دسته و فرمان جک پالت برقی | تعمیر پالت تراک برقی

درخواست تعمیر پالت تراک برقی

شرکت کارا ماشین آرنا با داشتن نیروهای مجرب و توانمند جهت تعمیر انواع لیفتراک و پالت تراک برقی خدمت رسان شما عزیزان هست. شما عزیزان می‌توانید جهت درخواست تعمیر با شماره 02153149000 داخلی 306 تماس حاصل فرمایید.

کارا ماشین آرنا یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان انواع لیفتراک در ایران هست. تولید انواع لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه‌سوز، لیفتراک دیزل و انواع جک پالت برقی و جک پالت دستی تخصص کارا ماشین ارنا هست. کارا ماشین پس از سال‌ها تلاش، مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) شده است ، کارا اکنون در قلب ایران در منطقه ویژه شهرک صنعتی کاوه ، در شهر ساوه اقدام به تولید و مونتاژ انواع لیفتراک در تناژ مختلف نموده است.

مشاهده مقاله تعمیر لیفتراک زوم لاین

سوال‌های متداول تعمیر باطری پالت تراک برقی

همانطور که می دانید باطری پالت تراک برقی حدودا 8 ساعت کاری طول می کشد که شارژ شود اما اگر بیشتر از این ساعت در شارژ بماند باعث می شود به مرور زمان باطری داغ کند و درنتیجه عمر باطری کوتاه می شود.
باطری پالت تراک برقی در بسیاری از مواقع قابل تعمیر و تعویض است. نکته قابل توجه این است که تعویض باطری را نباید خودسرانه انجام دهید. توصیه می کنیم تعمیر و تعویض باتری پالت تراک برقی را به دست افراد متخصص بسپارید.