تعمیر لیفتراک زوم لاین

تعمیر لیفتراک زوم لاین در بین کاربران کارا ماشین از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو در این مقاله به بررسی آن می پردازیم. زوم لاین Zoomlion در سال 1992 میلادی تأسیس شد که با تولید تجهیزاتِ با فناوری پیشرفته سروکار داشت. این کمپانی پیشرفت‌های چشم‌گیری در حوزه صنعت مهندسی و صنعت کشاورزی نمود. جالب است بدانید علاوه بر اینکه Zoomlion با ماشین‌آلات ساختمانی خود شناخته‌شده است، لیفتراک‌هایی را نیز تولید می‌کند که به‌طور گسترده در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

این شرکت با بیش از 20 سال ابداع و توسعه در حال حاضر یک شرکت جهانی با 10 دسته اصلی و 56 خط تولید و همچنین نزدیک به 600 محصول شاخص است. این شرکت اولین شرکت ماشین‌سازی ساختمانی چینی است که در هر دو بورس اوراق بهادار شن ژن و بورس اوراق بهادار هنگ‌کنگ با سرمایه ثبت‌شده 7.664 میلیارد یوان ثبت‌شده است. در حال حاضر, این شرکت به‌طور فعال در حال ترویج تحول استراتژیک و باهدف ایجاد یک شرکت تولید تجهیزات پیشرفته است که منجر به ادغام ماشین‌آلات مهندسی, ماشین‌آلات کشاورزی و خدمات مالی می‌شود.

مشاهده قیمت لیفتراک دوگانه سوز زوم لاین

تعمیر لیفتراک زوم لاین

زوم لیون بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان را پوشش داده است و قبلاً توافقنامه‌های بازار را برای پیروی از ابتکار عمل کمربند و جاده منعقد کرده است. محصولات زوملیون به‌خوبی در خاورمیانه فروخته‌شده است، جنوب امریکا, افریقا, جنوب شرقی آسیا, روسیه, و همچنین در بسیاری از بازارهای سطح بالا در ایالات‌متحده, اروپا و استرالیا از محصولات این کمپانی بی‌نصیب نیستند. این شرکت تقریباً در 20 کشور در آسیای شرقی و جنوب شرقی و اروپا و غیره شعبه و همچنین بیش از 50 دفتر مقیم در سراسر جهان را دارد .

 تعمیرات لیفتراک‌ زوم لاین

هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین بسته به مدل دستگاه‌های صنعتی و تجهیزات انبارداری متفاوت است. زوم لاین انواع مختلفی از لیفتراک را عرضه می‌کند. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین انواع لیفتراک زوم لاین می‌توان به لیفتراک برقی زوم لاین، لیفتراک دوگانه‌سوز زوم لاین و لیفتراک دیزل زوم لاین اشاره کرد. در صورت اختلال در عملکرد این لیفتراک‌ها توصیه می‌کنیم حتماً با یک کارشناس متخصص مشورت نمایید.

مطالعه مقاله راهنمای جامع نگهداری لیفتراک دیزلی

تعمیر لیفتراک برقی زوم لاین

تعمیر لیفتراک برقی زوم لاین

همان‌طور که می‌دانید لیفتراک برقی زوم لاین مناسب برای کار در محیط‌های سرپوشیده هست. معمولاً لیفتراک‌های برقی زوم لاین قابلیت حمل بار را از 1.5 تن الی 3.5 تن دارا می‌باشند. لازم است بدانید ما در کارا ماشین مفتخر به تولید لیفتراک‌های برقی3تن هستیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع لیفتراک‌ها قابلیت مانور و کنترل آسان آن‌ها در محیط‌های مختلف هست. اگر به هر طریقی در عملکرد این دستگاه مشکل ایجاد شد حتماً از یک تعمیرکار مورد اعتماد کمک بگیرید. لیفتراک‌های برقی زوم لاین مانند هر دستگاه دیگری بعد از مدتی استفاده ممکن است دچار خطاهایی در کیفیت عملکردشان شوند و این امری کاملاً طبیعی هست.

کارا ماشین با داشتن نیروهای توانمند درزمینهٔ تعمیر لیفتراک برقی زوم لاین آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هست.

تعمیر لیفتراک برقی زوم لاین

تعمیر لیفتراک دیزل زوم لاین

لیفتراک دیزل زوم لاین قیمت مناسب‌تری نسبت به لیفتراک‌های برقی و دوگانه‌سوز دارد. لیفتراک دیزلی zoomlion کم‌مصرف باکیفیت عملکرد بالایی هستند. این مدل دارای رادیاتور ORLANDY ایتالیایی مناسب برای کار در هر شرایط آب و هوایی هستند و  مجهز به ضربه‌گیر شاسی و درنتیجه کاهش ارتعاشات وارده بر اتاق هست. در صورت مشکل در عملکرد این لیفتراک توصیه می‌کنیم حتماً با یک کارشناس متخصص مشورت نمایید و عملیات مربوط به تعمیر لیفتراک دیزل زوم لاین را به آن‌ها بسپارید.

تعمیر لیفتراک دوگانه سوز زوم لاین

تعمیرات لیفتراک دوگانه‌سوز زوم لاین

این نوع لیفتراک‌های زوم لاین معمولاً دارای دو موتور از نوع گازوئیل و نوع بنزینی هستند که قابلیت حمل بار را از 1.5 تن الی 3 تن دارند. لیفتراک دوگانه‌سوز زوم لاین با توجه به دو موتورِ بودنش هم در محیط‌های سرپوشیده وهم در فضاهای باز مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر به هر دلیلی در عملکرد این دستگاه مشکل ایجاد شد حتماً از یک تعمیرکار مورد اعتماد کمک بگیرید.کارشناسان ما در کارا ماشین با بهره‌گیری از توانایی‌های لازم آماده کمک‌رسانی به شما عزیزان هستند تا ایراد دستگاهتان را پیدا و آن را برطرف کنند.

درخواست تعمیرات لیفتراک زوم لاین

اگر چنان چه لیفتراک برند زوم لاین شما به هر دلیلی ازجمله مدت‌زمان استفاده، پایان یافتن طول عمر باطری، استفاده ناصحیح از لیفتراک و غیره دچار اختلال شد حتماً قبل از آنکه خودتان دست به تعمیر بزنید از یک تعمیرکار قابل‌اعتماد کمک بگیرید. ما در کارا ماشین با داشتن نیروهای آموزش‌دیده و کار درست آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم تا نیازهای لیفتراکتان را برطرف کنیم.

چرا می گوییم لیفتراکت رو کارا کن؟

درخواست تعمیر لیفتراک زوم لاین
فروش قطعات لیفتراک زوم لاین

فروش  قطعات لیفتراک زوم لاین

معمولاً در اکثر خرابی‌هایی که در لیفتراک‌ها اتفاق می‌افتد، مربوط به قطعات است که گاهی به‌طور کامل قطعه از کار می‌افتند و با تعمیر کردن نیز درست نمی‌شوند، در این صورت تنها کاری که می‌توانید انجام دهید تعویض قطعه است. برای این کار نیاز است تا به یک مرکز فروش و قطعات لیفتراک زوم لاین مراجعه کنید.

توصیه ما برای خرید قطعات لیفتراک زوم لاین مراجعه به نمایندگی و یا مراکز فروش معتبر است. در این مراکز می‌توانید با کمترین هزینه قطعه موردنظر خود را خریداری کنید.

تعمیرات قطعات لیفتراک‌های زوم لاین

هر قسمت از یک لیفتراک زوم لاین به‌نوعی مهم است، و با خراب شدن هر قسمت از آن باید به یک مرکز معتبر  تعمیرات و فروش قطعات لیفتراک زوم لاین مراجعه کنیم،اجزای لیفتراک زوم لاین به دلایل مختلفی طراحی‌شده‌اند. هر قسمت لیفتراک زوم لاین از مواد سنگین ساخته‌شده است و هر یک نقش اساسی در عملکرد لیفتراک دارد. علاوه بر این، قطعات لیفتراک زوم لاین می‌توانند بر ایمنی محل کار تأثیر بگذارند.

مشاغلی که به‌طور منظم اجزای لیفتراک را ارزیابی می‌کنند، برای شناسایی مشکلات احتمالی مجهز هستند. آن‌ها همچنین می‌توانند این مشکلات را قبل از خراب شدن برطرف کنند و نیازی به تعمیرات  لیفتراک زوم لاین نداشته باشند و در غیر این صورت هم جان  اپراتور لیفتراک و هم دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهند.

به یاد داشته باشید، ایمنی لیفتراک زوم لاین از اهمیت بالاتری برخوردار است و اصلاح مواردی که عملکرد قطعات لیفتراک را با مشکل روبرو می‌کند، می‌تواند از بروز نقص در عملکردهای گسترده‌تر جلوگیری کند که در غیر این صورت ممکن است منجر به‌تصادف و خرابی‌های بیشتر در لیفتراک شود.