اهمیت نام کارگر به اندازه بزرگی اوست

محمدرضا ژندفر مدیر کارخانه کارا ماشین آرنا مسئولیت های گسترده ای دارد از جمله مدیریت کلیه فعالیت های تولیدی و عملیاتی کارخانه، تضمین کیفیت محصولات، بهبود عملکرد و بهره وری مدیریت منابع انسانی؛ به بهانه روز کارگری گفت‌وگویی با مدیر کارخانه کارا ماشین آرنا داشتیم. چرا که وی بیشترین تعامل را با کارگران زحمتکش خانواده کارا ماشین دارد.

روز کارگر در کارا ماشین

او در ابتدا با تأکید بر نقش کارگران در بهبود موقعیت و موفقیت کارخانه و تولیداتش، گفت: در کارخانه از معیارهای بالا به منظور اندازه‌گیری عملکرد و ایجاد بهبودهای مداوم در روند فعالیت‌های کارخانه استفاده می‌کنیم. به طوری که همواره در پی یافتن مسیری با هدف بهبود شرایط کاری و وضعیت ایمنی کارگران هستیم.

ژندفر در ادامه به رابطه و تعامل سازنده سطوح مختلف فعالان کارخانه پرداخته و تصریح کرد: مدیران شرکت کارا ماشین آرنا همواره از کارگران شاغل تقدیر می‌کنند و از تلاش‌ها و کوشش‌های آنان قدردانی کرده‌اند.

مدیر کارخانه کارا ماشین آرنا در بخش دیگری از این گفت‌وگو می‌افزاید: اهمیت نام کارگر به اندازه بزرگی او است و نیروی انسانی در شرکت کارا ماشین آرنا یک منبع با ارزش محسوب می‌شود و ما احترام زیادی برای این نیروی زحمتکش قائل هستیم زیرا باور داریم که کارگران باعث رشد و تجلی هر مجموعه‌ای می‌توانند باشند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش کارگران در کارخانه‌های تولیدی گفت: کارگرانی که دارای مهارت‌های بالاتری هستند معمولا در انجام وظایفشان ماهرتر بوده و سریع‌تر عمل می‌کنند. این قابلیت منجر به افزایش بهره‌وری و کاهش هدررفت منایع می‌شود. با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی این موضوع تفاوت آشکاری را میان کارگران پیش و پس از برگزاری دوره‌ها نشان می‌دهد.

ژندفر اظهار کرد: با توانمندسازی کارگران به وسیله آموزش، ما نیز به عنوان مدیران مجموعه می‌توانیم به سهولت نسبت به تغییرات بازار و فناوری‌های نوین واکنش نشان داده و موجب رشد و توسعه مجموعه شویم.