حضور کارا ماشین آرنا در بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری خاورمیانه

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

تا کنون بیست و هفت دوره  از این نمایشگاه در تهران برپا شده و در دوره پیشین آن بیش از 40 هزار بازدید کننده حضور یافتند.

نمایشگاه نفت

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 اردیبهشت هر روز از ساعت 9 تا 17 دایر است و شنبه 22 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد .

نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران هر ساله با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی از پر اهمیت ترین نمایشگاه های  تخصصی در حوزه نفت و گار در سطح جهان به شمار می آید  در این دوره نیز 600 شرکت‌کننده داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 18000 هزار متر مربع حضور خواهند داشت.

 این نمایشگاه اهداف گوناگونی را در حوزه های مختلف صنعت نفت دنبال می کند از یکسو با ارائه جدیدترین دستاوردهای روز در حوزه نفت امکان رشد شرکتهای فعال در این صنعت را از طریق تبادل اطلاعات و فناوری با یکدیگر فراهم نموده و با کمک به تقویت زیرساخت های داخلی به بومی سازی تجهیزات و استقلال هرچه بیشتر کشورمان در این زمینه کمک شایانی می نماید

حضور کارا ماشین در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

کارا ماشین آرنا نیز همانند سال‌های گذشته در این رویداد بزرگ حضور دارد تا به تبادل اطلاعات و تجربیات تخصصی، آگاهی از جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردهای کشور، معرفی خدمات و تجهیزات لیفتراک‌های خود به مخاطبان، بازدید و استفاده از لیفتراک‌ها در فضای نمایشگاه، مشاوره تخصصی در زمینه خرید، انتخاب مناسب‌ترین لیفتراک، ارزیابی لیفتراک‌های معیوب جهت تعمیر و …. بپردازد.

 این شرکت مجموعه‌ای از ماشین‌های خود را با دو برند کارا و کارا پلاس برای بازدید مخاطبان و همچنین تست درایو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ورود لیفتراک 16 تن کارا به نمایشگاه نفت

علاوه بر لیفتراک‌های3 تن دیزل ، دوگانه سوز کارا و کارا پلاس ، از لیفتراک های دیزل سنگین  10 تن و 16 تن کارا و استاکر و پالت تراک‌های در نمایشگاه نفت استفاده می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 19 تا 22 آبان 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود .