گارانتی و تمدید گارانتی

کلیه لیفتراک ها و ماشین آلات ارائه شده توسط شرکت کارا ماشین آرنا دارای مدت زمان مشخص گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش ( وارانتی ) میباشند، که برمبنای قرارداد امضا شده، لازم الاجرا میباشد.

گارانتی لیفتراک

در ایران همواره گارانتی واقعی که کلیه قطعات و تجهیزات دستگاه را شامل شود و ورای همه این ها، نیاز مشتری را به طور کامل رفع کند قابل بحث بوده است.

گارانتی عبارت است از خدماتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان مشتری از طرف فروشنده ارائه می شود.

نکته قابل توجه در باب گارانتی، عدم استفاده از قطعات برندهای متفرقه و استفاده از تجهیزات و قطعات کمپانی سازنده است زیرا این قطعات به خصوص در حوزه کاری قطعات لیفتراک توسط کمپانی مادر کاملا مهندسی شده اند.

تامین رضایت مشتری موضوعی نیست که بر اساس سلیقه ، تعارف ، روحیه یا حالات شخصی ما با آن برخورد شود ،جلب این رضایت فقط با تامین حقوق مشتری و رفتار منصفانه ما با او به دست خواهد آمد.

این خدمات برای شرکت کارا ماشین آرنا شامل: آموزش اپراتوری و نگهداری ، تحویل و راه اندازی دستگاه، سرویس های دوره ای، تعمیرات با کیفیت، تهیه و توزیع قطعات یدکی با کیفیت و قیمت مناسب، مستندسازی خدمات ارائه شده، تضمین خدمات به نحوی که مشتری بیشترین ارزش از محصولات و خدماتی که دریافت نموده را احساس نماید.
تحقیقات نشان می دهد, در اغلب موارد خرابی و وجود اشکال در محصول امری اجتناب ناپذیر است؛ اما می توان این خطا و اشکال در کالا را تبدیل به فرصتی در جهت رسیدن به میزان بالاتری از رضایت در مشتریان نمود.

شرکت کارا ماشین آرنا تنها شرکتی است که در مشتری مداری و جلب صد درصدی رضایت مشتری امکان تمدید گارانتی برای سال های آتی را فراهم آورده است.

مشتریان کارا ماشین آرنا میتوانند با پرداخت هزینه اندکی از دریای خدمات پس از فروش استفاده کنند.

منشور حقوق مشتری در کارا ماشین آرنا
در مورد دستگاه ها و قطعات و خدماتی که توسط شرکت کارا ماشین آرنا ارائه می گردد، مطابق این منشور، مشتری در زمــان
درخواست خدمات پس از فروش محق است:

  1. ضمانت (گارانتی ) دستگاه فروخته شده با قید مدت، موارد مشمول ضمانت و ارائه کارت ضمانت به مشتری
  2. تعهد خدمات پس از فروش (وارانتی‌) برای دستگاه فروخته شده با قید مدت و شرایط ارائه خدمات به صورت رسمی و مکتوب به مشتری
  3. ارائه دفترچه راهنمای فارسی دستگاه و اطلاعات و آموزش کامل درباره کاربرد دستگاه، نحوه کار، نگهداری دستگاه و زمان انجام
  4. ویس ها در زمان خرید و تحویل دستگاه به مشتری
  5. شناسایی و حفاظت از اموال مشتری در مدتی که دستگاه در اختیار شرکت یا کارکنان مجاز شرکت جهت سرویس و یا تعمیر می باشد
  6. اعلام و درج دقیق وضعیت دستگاه و لوازم همراه آن ( طبق صورتجلسه تحویل کیت سرویس و صورتجلسه تحویل دستگاه )
  7. ارائه کد پیگیری به مشتری در زمان اعلام درخواست خدمات و یا قطعه یدکی و یا اعلام شکایت به واحد خدمات پس از فروش

بازدیدهای دوره ای در سراسر ایران

  1. مستند سازی اطلاعات دستگاه و اپراتور جهت ایجاد سابقه و مدیریت بهتر خدمات و کاهش هزینه نگهداری لیفتراک
  2. ارسال اکیپ تعمیرات و بازرسی فنی دستگاهها در بازه های زمانی و یا ساعت کار ۱۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۰۰۰ ساعت لیفتراک
  3. ارایه قطعات اورجینال مورد نیاز مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن
  4. پایش رضایت مندی مشتری ، ثبت شکایات و گزارش رفع مشکل
  5. قرار داد تعمیر نگهداری و همراهی با مشتری پس از اتمام دوره گارانتی