کاربرد لیفتراک در صنعت کشتیرانی

کاربرد لیفتراک در کشتیرانی از جایگاه بالایی برخوردار است. لیفتراک یک دستگاه صنعتی موتوردار است که برای بلند کردن و جابجایی کالا بر روی یک پالت در محوطه انبار، تأسیسات انبار یا مرکز توزیع استفاده می‌شود در مقابل کشتی‌های کانتینری نیز به‌عنوان یکجا به‌جا کننده کالا حساب می‌شود هر دوجزئی از صنعت حمل‌ونقل حساب می‌شوند یکی بر روی خشکی و دیگری بر روی آب.

کاربرد لیفتراک در کشتیرانی

مزایای استفاده از لیفتراک در صنعت کشتیرانی

در این میان لیفتراک‌ها جز صنعت حمل‌ونقلی هستند که به کمک دیگر صنایع به‌خصوص صنعت کشتیرانی آمده اند.  سه مزیت اصلی این ماشین ها عبارت اند از:

مشاهده مقاله کاربرد لیفتراک در صنعت پلاستیک

بهره وری بیشتر

جهت مشاوره و خرید لیفتراک و اطلاع از قیمت لیفتراک با شماره 02153149000 تماس حاصل فرمایید. 

بهره‌وری بیشتر از کاربرد لیفتراک در کشتیرانی

شرکت‌های کشتیرانی بی‌شماری مانند شرکت کشتیرانی ایران اوشن، بندرآبی، بلوک بار، ایران کفا، ایران کاروان و …. یافت می‌شوند. لیفتراک‌ها تجهیزات همه‌کاره‌ای هستند که تقریباً در هر یک از انبارهای کشتیرانی یافت می‌شود.  قبل از اینکه لیفتراک‌‌ها به‌طور رسمی معرفی شوند، انواع جابجایی مواد با دست انجام می‌شد. این بدان معناست که کارگران بیشتری به دلیل ساعت‌های طولانی که فقط وسایل را از یک مکان به مکان دیگر حمل می‌کنند، در معرض خطر آسیب قرار می‌گیرند. در آن زمان از چرخ‌دستی‌های ساده استفاده می‌شد، اما اکثر کارها هنوز به صورت دستی انجام می‌شد.می‌توانید تصور کنید که لیفتراک چه آرامشی را برای مردمی که روزها خستگی‌ناپذیر کارکرده‌اند به ارمغان آورد. آن‌ها دیگر مجبور نخواهند بود چنین بارهایی را به تنهایی در فواصل مسافتی حمل کنند- کارگرانی که در کشتی‌ها کار می‌کردند بیش از هرکسی قدرت ماشین‌آلات و لیفتراک را متوجه شدند. به لطف لیفتراک‌ها، شرکت‌ها فقط به یک فرد آموزش‌دیده برای انجام کار گروهی از کارمندان نیاز داشتند. این امر رتبه بهره‌وری شرکت‌ها را به‌شدت افزایش داده است و هزینه‌های نیروی کار آن‌ها را کاهش داد.لیفتراک‌ها راه را برای انجام کارهای بیشتر در مدت‌زمان کوتاه‌تری هموار کردند.

امروزه از لیفتراک‌ها در هر انبار یا تأسیسات لجستیکی استفاده می‌شود. آن‌ها تحویل را سریع‌تر، حمل‌ونقل را آسان‌تر و سریع‌تر پردازش می‌کنند. به عبارت ساده‌تر، لیفتراک‌ها راه را برای انجام کارهای بیشتر در مدت‌زمان کوتاه‌تری هموار کردند. هر صنعتی که به تجهیزات حمل‌ونقل مواد قابل‌اعتماد نیاز دارد، جزء اصلی هستند

لیفتراک‌ها چیزی بیش از یک وسیله برای حمل‌ونقل هستند. آن‌ها به یک چهره در بخش تدارکات در صنعت کشتیرانی تبدیل‌شده‌اند.

در صنعت لجستیک، لیفتراک ازنظر فنی فقط یک کامیون صنعتی دیگر است که برای انتقال مواد از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شود. اما وقتی از منظر دیگری به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که لیفتراک‌ها چیزی بیش از یک وسیله نقلیه حمل‌ونقل هستند. آن‌ها به یک چهره در بخش تدارکات تبدیل‌شده‌اند. لیفتراک‌ها صنعت لجستیک را متحول کردند – فقط به نقش‌های اصلی که در طول مسیر اختراع خود ایفا کردند نگاهی بیندازید:

دلیل ساعت‌های طولانی که فقط وسایل را از یک مکان به مکان دیگر حمل می‌کنند، در معرض خطر آسیب قرار می‌گیرند. در آن زمان از چرخ‌دستی‌های ساده استفاده می‌شد، اما اکثر کارها هنوز به‌صورت دستی انجام می‌شد.می‌توانید تصور کنید که لیفتراک چه آرامشی را برای مردمی که روزها خستگی‌ناپذیر کارکرده‌اند به ارمغان آورد. آن‌ها دیگر مجبور نخواهند بود چنین بارهایی را به‌تنهایی در فواصل مسافتی حمل کنند .به لطف لیفتراک‌ها، شرکت‌ها فقط به یک فرد آموزش‌دیده برای انجام کار گروهی از کارمندان نیاز داشتند. این امر رتبه بهره‌وری شرکت‌ها را به‌شدت افزایش داد و هزینه‌های نیروی کار آن‌ها را کاهش داد.امروزه از لیفتراک‌ها در هر انبار یا تأسیسات لجستیکی استفاده می‌شود. آن‌ها تحویل را سریع‌تر، حمل‌ونقل را آسان‌تر و سریع‌تر پردازش می‌کنند. به عبارت ساده‌تر، لیفتراک‌ها راه را برای انجام کارهای بیشتر در مدت‌زمان کوتاه‌تری هموار کردند.

مشاهده خرید لیفتراک 3 تن دوگانه سوز کارا پلاس

افزایش ایمنی

افزایش ایمنی

ازآنجایی‌که مردم دیگر مجبور نبودند مواد را به‌صورت دستی انجام دهند (حداقل برای بارهای بزرگ‌تر)، افراد کمتری در معرض حوادث ناشی از آن قرار داشتند. پیش‌ازاین، زمانی که کارگران از ابزارهای ساده مانند قرقره، زنجیر و طناب برای بالا بردن مواد به نواحی بالاتر استفاده می‌کردند، استحکام بی‌رحم تمام چیزی بود که نیاز داشت. بسیار خسته‌کننده بود و می‌تواند به‌راحتی نفس را از بین ببرد.

اکنون به لطف لیفتراک‌ها فقط آموزش و خود کامیون صنعتی لازم است. مردم دیگر نباید بار بلند کردن اشیایی را که فراتر از توان حمل آن هستند، به دوش بکشند. همچنین راه را برای متوقف کردن تکیه‌بر ابزارهای نسبتاً ساده‌ای که به‌خودی‌خود دارای تعدادی نقص هستند هموار کرد.

حمل دستی مواد خطرات زیادی برای نام خود دارد. اگر فردی نداند که چگونه وسایل را به‌درستی بلند کند، حمل کند و روی زمین بگذارد، می‌تواند به‌راحتی آسیب ببیند.

لیفتراک‌ها راه امنی را برای انجام تمام وظایف مربوط به جابجایی مواد فراهم کردند و ازآنجایی‌که این‌یک ماشین است، مهم نیست وسایلی که حمل می‌کند چقدر سنگین هستند. آن‌ها کارگران شمارا از هرگونه حادثه ناخواسته نجات می‌دهند و به‌طورکلی محل کار را ایمن‌تر می‌کنند.

البته، باید به خاطر داشته باشید که حتی لیفتراک‌ها نیز روش‌های ایمنی مخصوص به خود رادارند. ماشینی که برای کارهای خاص بهینه‌شده است به این معنی نیست که از وقوع حوادث به‌خودی‌خود جلوگیری می‌کند. لیفتراک نماد کار و ایمنی است، بنابراین طبیعی است که کسانی که از آن استفاده می‌کنند حرفه‌ای باشند و در مورد نحوه استفاده ایمن از آن‌ها آموزش‌دیده باشند.

مشاهده مقاله کاربرد لیفتراک در کاغذسازی

حداکثر فضای ذخیره سازی

ایجاد حداکثر فضای ذخیره‌سازی از دیگر کاربرد لیفتراک در کشتیرانی

یکی از بهترین مزایایی که لیفتراک‌ها برای کارگران تدارکات امروزی فراهم کرده‌اند، فرصتی برای به حداکثر رساندن منطقه‌ای است که اقلام باید در آن ذخیره شوند. به خاطر اینکه دکل آن به نواحی بسیار بالا می‌رسد، می‌توان تصور کرد که می‌توانید موجودی را به‌طور باورنکردنی بالا بچینید – تا زمانی که پایه آن را پشتیبانی می‌کند.

 به دلیل افزایش جمعیت جهان، زمین در حال تبدیل‌شدن به یک کالای حیاتی است بنابراین مواد خود را در یک زمین افقی ذخیره نکنید، سعی کنید آن‌ها را به‌صورت عمودی روی‌هم قرار دهید.

فضای ذخیره‌سازی روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به دلیل افزایش جمعیت جهان، زمین در حال تبدیل‌شدن به یک کالای حیاتی است. شما نمی‌توانید به‌سادگی یک قطعه زمین را بردارید و نام خود را بر آن بگذارید.بنابراین با پیروی از مفاهیم آسمان‌خراش‌ها و اغلب بلندمرتبه‌ها، اگر می‌توانید مواد خود را در یک زمین افقی ذخیره کنید، سعی کنید آن‌ها را به‌صورت عمودی روی‌هم قرار دهید. لیفتراک‌ها ابزاری را برای انجام این کار در مقیاس کوچک‌تر در اختیار شما قرار می‌دهند.فقط به یاد داشته باشید که باید اطمینان حاصل کنید که پایه‌ای که در آن اقلام روی‌هم چیده شده و همچنین ظروف استفاده‌شده به‌اندازه کافی قوی هستند تا از برج موجودی پشتیبانی کنند. اسکله‌های بارگیری و اسکله‌های واقعی کشتی مکان‌های آشکاری برای استفاده از لیفتراک هستند. اپراتور چنگال را به داخل پالت‌ها می‌کشاند تا آن‌ها را بارگیری و تخلیه کند. لیفتراک‌ها می‌توانند بسیاری از مواد را بدون پالت نیز بلند کنند. یکی از ساده‌ترین کاربردهای لیفتراک برای بارگیری اسکله این است که می‌توان لیفتراک را مستقیماً به پشت کامیون‌ها هدایت کرد تا بار را جابجا کند یا آن را خارج کند.

مشاهده کاربرد لیفتراک در صنعت فولاد

تخلیه و بارگیری پالت و سایر موارد از تخصص‌های لیفتراک است. تجهیزات بهتری برای اضافه کردن یا برداشتن بارها در قفسه‌ها، کشتی‌ها یا کامیون‌ها وجود ندارد

بسیاری از انواع لیفتراک‌ها کارهای مختلفی انجام می‌دهند و بخشی از 5 روند برتر که بر نیاز رو به رشد لیفتراک تأثیر می‌گذارد

تخلیه و بارگیری پالت و سایر موارد از تخصص‌های لیفتراک است. تجهیزات بهتری برای اضافه کردن یا برداشتن بارها در قفسه‌ها، کشتی‌ها یا کامیون‌ها وجود ندارد. بسیاری از کشتی‌ها دارای محفظه‌هایی هستند که راننده لیفتراک می‌تواند محموله‌ها را به روشی که دیگر تجهیزات نمی‌توانند انجام دهند در آن‌ها قرار دهد.

توصیه می کنیم در زمان خرید لیفتراک از کارشناسان متخصص و کاربلد راهنمایی و مشاوره بگیرد و سپس اقدام به خرید نمایید. کارشناسان فروش کارا ماشین اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. 

درخواست پیش فاکتور

مرحله 1 از 3 - اطلاعات تماس

خرید لیفتراک