چرا می‌گوییم لیفتراکت رو کارا کن؟

چرا می گوییم لیفتراکت رو کارا کن

تاریخ تأسیس

کارا ماشين از سال 1391 فعالیت خود را درزمینهٔ تولید ماشین‌آلات انبارداری همچون لیفتراک، جک پالت، پالت تراک برقی و استاکر و اتوبوس برقی آغاز کرده است. کارا ماشین آرنا با آگاهی از نیاز توليدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولات آن‌ها پیشرفت بسیاری درزمینهٔ تولید و آماده‌سازی دستگاه‌های خود داشته است.

نماینده انحصاری بائولی و زوم لاین

نماینده انحصاری بائولی و زوم لاین

کارا ماشین با توجه به تلاش و پشتکار توقف‌ناپذیر خود مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) شد. اکنون با کسب تجربه بیشتر و پیمودن پله‌های ترقی و تلاش بیشتر برای اهداف والاتر نمایندگی رسمی برند زوم لاین را نیز از آن خود نموده است.

کسب گواهینامه‌های بین‌المللی

کارا در راستای پیش برد اهداف استراتژیک خود مبنی بر ارائه محصول استاندارد با بالاترین کیفیت، مفتخر به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ذیل گردید.

  • سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001:2015) 

  • سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2018) 

  • سیستم مدیریت پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان (ISO10004:2018) 

کسب گواهی نامه های بین المللی کارا ماشین

افتخارات کارا ماشین

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی سال

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی سال

کارا ماشین آرنا از سوی اداره کل صمت استان مرکزی و خانه صنعت و معدن و تجارت استان به‌عنوان اولین و تنها تولید‌کننده لیفتراک‌ دیزلی، دوگانه‌سوز و لیفتراک برقی و همچنین تجهیزات انبارداری، اتوبوس و ون برقی استان مرکزی در سال 1401 به‌عنوان واحد نمونه صنعتی برگزیده و مفتخر به دریافت لوح افتخار شرکت نمونه سال شده است.

3 سال برترین ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش

خوشبختانه کارا ماشین توانسته است توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران – ISQI به‌عنوان سه سال برترین ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش انتخاب گردد. کارا ماشین کلیه استانداردها و المان‌های لازم و موردنظر سازمان ISQI را دارا است و مورد تائید این سازمان قرارگرفته است.

3 سال برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش
انتخاب شدن توسط شرکت های بزرگ

انتخاب شدن توسط شرکت‌های بزرگ و مطرح

تاکنون شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ بسیاری به کارا اعتماد کرده و کارا را برگزیدند. ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت کاله، شرکت آلومینیوم ایران، شرکت خوشگوار، پتروشیمی جم، پتروشیمی زاگرس، فولاد خوزستان، صنایع غذایی همدانیان، شرکت دپوینت، شرکت فومن شیمی، گروه صنعتی بارز (لاستیک بارز)، سافتلن و غیره اشاره نمود.

خدمات کارا ماشین

داشتن گارانتی بی‌قیدوشرط و خدمات پس از فروش

کلیه محصولات کارا ماشین برای آسودگی خاطر مشتریان اعتماد متقابل دارای 1 سال ضمانت بی‌قیدوشرط می‌باشند. آرامش خیال و راحتی مشتریان اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو کلیه لیفتراک های کارا ماشین دارای 10 سال خدمات پس از  فروش می باشند.

1 سال گارانتی بی قید و شرط
عملکرد بالای لیفتراک ها

ایمنی و عملکرد بالای لیفتراک‌ها

به‌منظور تأمین و ارتقاء سطح ايمني و حفاظت نيروي كار و همچنين صيانت نيروي انساني و منابع مادي كشور و ایمن‌سازی محيط کارگاه‌ها و پيشگيري از حوادثی که منجر به صدمات جـاني و خـسارات مـالي می‌شود لیفتراک‌های کارا ماشین با استناد به ماده 85 قانون كار جمهوري اسلامي ايران و رعایت نکات مطرح‌شده در آیین‌نامه ایمنی لیفتراک تولید و به بازار عرضه می‌شود.کارا ماشین یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بزرگ لیفتراک در ایران است که از فناوری AC برای ارائه عملکرد و کارایی بالاتر استفاده می‌کند.

نظرات مشتریان

اذین-خوردو-

 با تلاش و همت مضاعف کارکنان کاراماشین توانستیم فراز و نشیب های تامین را پشت سر گذاشته و برمشکلات فائق آییم. از زحمات شما و کارکنان محترمتان قدردانی می کنیم و آرزوی موفقیت را برای شما خواستاریم.

شرکت آذین خودرو
حلیل-بنیادی-شرکت-فيبر-ايران_

 بدین وسیله رضایتمندی کامل خود را از نحوه خدمات دهی این دستگاه و مجموعه خدمات پس از فروش این مجموعه اعلام می دارم. امید است در همه زمینه ها در سایه حق موفق و موید باشید.

شرکت تولید فیبر ایران
شرکت سپیدان چشمه

بدین وسیله قدردانی خود را باید کلیه خدمات صورت گرفته توسط شرکت کارا ماشین آرنا اعلام می داریم و امید داریم با اتکا به ایزد منان و صداقت کاری لازم، شاهد موفقیت روز افزون این مجموعه باشیم.

شرکت آب معدنی سپیدان چشمه
پارس خوشه

در راستای خرید و راه اندازی یک دستگاه لیفتراک 3 تن دوگانه سوز بدین وسیله رضایت خود را از کیفیت و ارائه خدمات اعلام می داریم. از خداوند متعال خواستار موفقیت و پیشرفت روز افزون این شرکت هستیم.

شرکت پارس خوشه پرداز
شیمی-کرد

بدین وسیله مراتب رضایت شرکت شیمی کرد از بابت خرید یک دستگاه لیفتراک FL30 و نحوه ارائه خدمات پس از فروش را اعلام می داریم. به امید موفقیت های روز افزون برای مدیریت و پرسنل خوش برخورد این مجموعه.

شرکت صنایع شیمیایی شیمی کرد
یزد تایر

احتراما در راستای خرید دو دستگاه لیفتراک از مجموعه کارا ماشین، بدین وسیله مجتمع صنایع لاستیک یزد رضایت خود را از خدمات آن شرکت اعلام می دارد. به امید موفقیت هر چه بیشتر و پیشرفت روز افزون این مجموعه.

شرکت یزد تایر