حضور کارا ماشین آرنا در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (iran expo 2024)

به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از شنبه 8 اردیبهشت تا چهارشنبه 12 اردیبهشت ،ساعت 9 الی 16 به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه می‌توان به بازدید از غرفه‌ها و مشاهده پیشرفت‌های کسب‌وکارها، شنیدن ایده‌های جدید و راهکارهای نو برای حل مشکلات موجود در صنعت پلاستیک و تبادل‌نظر، خلق موفقیت‌های سودآور و جایگاه‌های هدفمند، رشد و برجسته‌سازی نام شرکت‌ها ، فروش بی واسطه و مستقیم کالاها و ماشین‌آلات، شناخت رقبا و ایجاد رقابت سالم، جذب مخاطبین هدف، و بهره‌مندی از فرصت بازاریابی سال اشاره کرد.

کارا ماشین در نمایشگاه ایران اکسپو

شرکت کارا ماشین آرنا هرساله همراه با بزرگترین رویداد ایران اکسپو  در منطقه خاورمیانه شده است. این نمایشگاه بهترین محل و شرایط برای به نمایش گذاشتن موفق آخرین یافته های علمی ، اندوخته های تجربی و توانمندی تکنولوژیک صنعتگران به منظور بازاریابی و همچنین آگاهی ساختن متخصصان و فعالان در بخش های مختلف از اختراعات و پیشرفت های فنی و طرف های تجاری است .

نمایش ماشین‌های لیفتراک کارا ماشین آرنا در نمایشگاه

شرکت کارا ماشین آرنا در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) لیفتراک‌های دیزل سنگین و نیمه سنگین،10 تن کارا ،  3 تن دوگانه‌سوزکارا پلاس، لیفتراک‌های برقی،3 تن دیزل کارا و کارا پلاس ، استاکر و پالت تراک خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار می‌دهد و مخاطبان می‌توانند از نزدیک به بررسی لیفتراک‌ها بپردازند.