کارا ماشین در روز ایمنی حمل و نقل

ایمنی در حمل و نقل یکی از چالش‌های مهم جوامع مدرن است که نیازمند توجه جدی و راهکارهای موثر است. افزایش آگاهی، استفاده از فناوری‌های نوین و اجرای مقررات صحیح می‌تواند بهبود قابل توجهی در ایمنی حمل و نقل داشته باشد و زندگی افراد را در جاده‌ها و راه‌آهن‌ها ایمن‌تر کند.

صنایع به ویژه صنعت حمل و نقل می‌دانست که نیاز به فرهنگ ایمنی دارد ؛ فرهنگ ایمنی مجموعه پیچیده ایست از باورها، دانش و رفتارهای افراد که آنها را چه در محیط کار و چه در محیط زندگی، در برابر حوادث و خطرات مصون نگه می‌دارد .فرهنگ ایمنی باید قبل از ورود به محیط صنعتی، در ذهن و فکر افراد هر جامعه تثبیت گردد ، به نحوی که هیچیک از افراد جامعه در محیط زندگی و کار خود حاضر نباشند به هیچ عنوان خود را در معرض خطرات و شرایط نا ایمن قرار دهند و بتوانند قبل از حادثه احتمال وقوع آن را پیش‌بینی و پیشگیری کرده و در هنگام وقوع نیز با عملکرد صحیح از وخیم تر شدن اوضاع جلوگیری نمایند .

 در این میان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل به سراغ شرکت حمل و نقل توکا یکی از همراهان و مشتریان عزیز کارا ماشین آرنا رفتیم .

شرکت بزرگ مقیاس هوشمند توکا از شرکت‌های زیرگروه هلدینگ سرمایه‌گذاری بزرگ توکا فولاد و وابسته به مجموعه بزرگ فولاد مبارکه است. طی یک دهه اخیر از میان 460 شرکت فعال در صنعت حمل‌ونقل استان اصفهان، شرکت حمل‌ونقل توکا همواره به ‌عنوان شرکت برتر در استان اصفهان برگزیده شده است. غالب فعالیتهای شرکت را حمل مواد اولیه و محصولات صنعت فولاد تشکیل می دهد و با صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه اصفهان، فولاد سبا، ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، فولاد سنگان و … همکاری دارد.

کارا ماشین در روز ملی حمل و نقل

در همین راستا شرکت توکا فولاد را انتخاب کردیم تا با فعالان این حوزه که قضاوت بهتری می توانند از لیفتراک های کارا و ایمنی آنان  داشته باشند به گفتگو بپردازیم. به همین منظور با آقایان مهندس بنیامین حیدرزاده مدیرعامل و مهندس اسماعیل باقری مدیر بازرگانی به گفتگو پرداختیم.

مهندس بنیامین حیدرزاده مدیر عامل شرکت بزرگ مقیاس هوشمند توکا 

بنیامین حیدرزاده در خصوص نحوه آشنایی با شرکت کارا ماشین اظهار داشت :  با توجه به قراردادهای شرکت حمل و نقل توکا با مجتمع فولاد مبارکه ما در صدد بودیم که شرکت‌های تامین کننده لیفتراک را در کشور شناسایی بکنیم .همانگونه که می‌دانید شرکت‌های زیادی در این حوزه هستند که از بین آنها ما با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران با مجموعه کارا ماشین آرنا آشنا شدیم و از آنجا همکاری ما با این مجموعه آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل توکا پیرامون تناژهای خریداری شده از کارا ماشین تصریح کرد : ما قراردادی را با شرکت فولاد مبارکه داریم مبنی بر تامین لیفتراک‌های مورد نیاز خطوط تولید و قراردادی نیز مبنی بر استریپ کانتیرهای فولاد مبارکه .

به همین منظور در قرار داد نخست از لیفتراک‌ها با تناژ 3 تا 5 تن و عمدتا در خطوط فولاد مبارکه استفاده می‌شود و بیشترین کارکرد این لیفتراک ها در حمل و نقل ورق‌های تولیدی فولاد و یا در انبارهای فولاد مبارکه ، انبارهای مواد اولیه بهره برده‌ایم که عمده این بارها به صورت بارهای پالتی است.

 در خصوص مبحث دوم استریپ کانتینرهای وارداتی، از لیفتراک‌های کارا در انبارهای گمرک اختصاصی فولاد مبارکه در محل شرکت حمل و نقل توکا و در خصوص بارهای وارداتی که در بندرعباس وارد می‌شود در انبارهای اختصاصی خود از لیفتراک های 3.5 تن و 5 تن دیزل و دوگانه سوزکارا ماشین استفاده می‌کنیم .

بنیامین حیدرزاده رضایت خود را از خدمات پس از فروش کارا ماشین اعلام و خاطر نشان کرد : با توجه به مدت آشنایی با مجموعه کارا ماشین در زمان های مورد نیاز جوابگوی تماس ها بودند، در اسرع وقت موضوع پیگیری شده و قطعات تامین گردیده است .

همچنین تماس‌هایی که واحد خدمات پس از فروش کارا داشته‌ایم در بحث پشتیبانی‌ها و تعمیرات دوره‌ای خدمات مناسبی را دیده‌ایم این موضوع یکی از مواردی بود که ما را ترغیب کرده تا توسعه هایمان را با کارا ماشین آرنا ادامه بدهیم.

او در پایان متذکر شد : با توجه به اینکه تولیدکنندگان بسیاری در سطح کشور در حوزه لیفتراک سازی مشغول به کار هستند قیمت های پیشنهادی کارا ماشین با دیگر تولید کنندگان در یک رده است منتها با مذاکراتی که با واحد فروش کارا ماشین داشتیم قیمت ها را برای مجموعه ما تعدیل کردند و شرایط مناسبی را برای ما ایجاد کردند تا بتوانیم از خریدهای که انجام دادیم رضایت بیشتری را نسبت به سایرین داشته باشیم.

مهندس اسماعیل باقری، مدیر بازرگانی

مدیر بازرگانی شرکت حمل و نقل توکا اظهار داشت : شرکت حمل و نقل توکا در زمینه لیفتراک نیز فعالیت می‌کند و پروژه‌ای به نام تامین لیفتراک فولاد مبارکه را بر عهده داشته است و از طریق بازار و نمایشگاه با کارا ماشین آرنا آشنا شدیم در این پروسه بسیار از همراهی و مساعدت آقایان مهندس صباحی و مهندس گودرزی بسیار تشکر می کنیم که لطف داشتند به مجموعه ما و با توجه به اینکه قطعات دیر رسید اما تلاش کردند تا لیفتراک های خریداری شده را تحویل دهند.

در همین راستا شرکت ما نیز هم قدم با کارا ماشین آرنا شد زیرا درک از شرایط اقتصادی ، مشکلات گمرکی و… داریم .

وی  در خصوص رقابتی بودن قیمت های لیفتراک ها خاطر نشان کرد : در این زمینه باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت ها بسیار نزدیک به هم است و به نظرم باید در این بحث قیمتی تا حدودی مزیتی تر شود

 مهندس اسماعیل باقری پیرامون خدمات پس از فروش گفت :  در خدمات پس از فروش  زمان برای شرکت توکا بسیار حائز اهمیت است تا دستگاه هر روز در خط باشد و بتواند کارایی لازم را داشته باشند به همین منظور خدمات پس از فروش و پشتیبانی و تامین قطعات برای لیفتراک های ما بسیار مهم است .