آغاز نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) با مشارکت ۵۴۸ شرکت داخلی و خارجی از جمعه ۳ آذر تا دوشنبه ۶ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

هدف اصلی این نمایشگاه، بهره‌مندی حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان از این رویداد است.

۱۵۰ برند خارجی از کشورهای «ترکیه، آلمان، ایتالیا، سوئیس، چین، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، ژاپن و ایالات متحده در این نمایشگاه حضور دارند.

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، با حضور فعالان داخلی و خارجی، در حوزه‌های فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی برگزار می‌شود.

حضور کارا ماشین با دو برند کارا و کاراپلاس در بیستمین نمایشگاه متافو

کارا ماشین آرنا نیز همانند سال‌های گذشته در این رویداد بزرگ حضور دارد تا به تبادل اطلاعات و تجربیات تخصصی، آگاهی از جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردهای کشور، معرفی خدمات و تجهیزات لیفتراک‌های خود به مخاطبان، بازدید و استفاده از لیفتراک‌ها در فضای نمایشگاه، مشاوره تخصصی در زمینه خرید، انتخاب مناسب‌ترین لیفتراک، ارزیابی لیفتراک‌های معیوب جهت تعمیر و …. بپردازد. این شرکت مجموعه‌ای از ماشین‌های خود را با دو برند کارا و کارا پلاس برای بازدید مخاطبان و همچنین تست درایو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

لیفتراک‌ها : 3 تن کارا و کاراپلاس-5 تن کارا و کارا پلاس-7 تن کارا، استاکر و جک پالت کارا ماشین در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی از ۳ تا ۶ آذرماه در ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه است.