حضور در نمایشگاه صنعت با دو برند کارا و کارا پلاس

کارا ماشین آرنا در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران (TIIE) حضور می‌یابد. به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا، هر دوره از این رویداد بزرگ صنعتی، علاوه بر شرکت‌های ایرانی، نمایندگانی از کشورهای آلمان، مالزی، فرانسه، هند، ایتالیا، سوئد، انگلستان، ترکیه و … حضور داشته و محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند

کارا ماشین در نمایشگاه صنعت

تا کنون بیست و دو دوره از این نمایشگاه در تهران برپا شده و در دوره پیشین آن بیش از 35 هزار بازدید کننده حضور یافتند.

نیمه پاییز امسال نیز قرار است بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت از تاریخ 13 تا 16 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود .

نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران یکی از نمایشگاه‌های بسیار قدرتمند در حوزه صنعت خاورمیانه خواهد بود و در این دوره نیز 300 شرکت‌کننده داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 18000 هزار متر مربع حضور خواهند داشت.

حضور کارا ماشین در بیست و سومین نمایشگاه صنعت

کارا ماشین آرنا نیز همانند سال‌های گذشته در این رویداد بزرگ حضور دارد تا به تبادل اطلاعات و تجربیات تخصصی، آگاهی از جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردهای کشور، معرفی خدمات و تجهیزات لیفتراک‌های خود به مخاطبان، بازدید و استفاده از لیفتراک‌ها در فضای نمایشگاه، مشاوره تخصصی در زمینه خرید، انتخاب مناسب‌ترین لیفتراک، ارزیابی لیفتراک‌های معیوب جهت تعمیر و …. بپردازد. این شرکت مجموعه‌ای از ماشین‌های خود را با دو برند کارا و کارا پلاس برای بازدید مخاطبان و همچنین تست درایو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

لیفتراک‌ها، استاکر و پالت تراک‌های کارا ماشین در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت از تاریخ 13 تا 16 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود .