تیم کارا ماشین آرنا در مرحله نهایی رقابت‌های باشگاهی رتبه سوم را کسب کرد

تیم کارا ماشین آرنا در مرحله نهایی قهرمانی باشگاه‌های کشور توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و در مجموع سه مرحله در رده چهارم قرار گرفت.

مرحله سوم دو و میدانی

به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا، سومین و آخرین مرحله بیست‌و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در دو روز متوالی  یکشنبه 23 و دوشنبه 24 مهرماه به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

گفتنی است، در مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشورتیم‌های باشگاهی، گل‌گهر سیرجان، ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، کارا ماشین، تکنیک برتر بابلسر، آکادمی فارس، بازرگانی عماد، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و صنعت مس کرمان حضورداشتند.

افتخاراتی که تیم کارا ماشین آرنا توانست در مرحله نهایی از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور بخش آقایان کسب کند شامل :

پیشتازی صابر چرخی در دو نیمه مارتن

در دو نیمه مارتن صابر چرخی از کارا ماشین آرنا توانست با رکورد 1:06:17 در مقام نخست قرار گرفت که رکورد باشگاهی این رشته را محمد جعفر مرادی با 1:05:33 کسب کرده بود .

چرخی
پاپی

امیر حسین پاپی نفر سوم در 1500 متر

در 1500 متر نهایی امیر حسین پاپی از تیم کارا ماشین آرنا توانست با رکورد 3:56:89 ، رتبه سوم مسابقات را کسب کند.

محمد حسین طیبی از تیم کارا ماشین؛ نفر سوم دو 5 هزار متر شد

در 5 هزار متر محمد حسین طیبی از تیم کارا ماشین آرنا توانست با رکورد 14:44:00، نفر سوم مسابقات را کسب کند.

طیبی
سروندی

میلاد سروندی نفر دوم در دو 400متر

در دوی 400 متر نهایی میلاد سروندی از تیم کارا ماشین آرنا توانست رکورد 47:83 را از آن خود کند و در این بخش در صدر جدول قرار بگیرد.

تیم کارا ماشین رتبه دوم در 10000 متر

محمد حسین طیبی و محمد جعفر مرادی از کارا ماشین آرنا توانستند به ترتیب رتبه دوم و سوم قهرمانی و در دوی 10 هزار متر را از آن خود کنند.

مرادی

در پایان جوانان تیم کارا ماشین آرنا در سومین و آخرین مرحله بیست‌و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان توانستند در مرحله نخست امتیاز 136 ،مرحله دوم 137و مرحله سوم 150 را کسب کنند که در مجموع با امتیاز423  مقام چهارمی باشگاهی را از آن خود کنند