بازدید نمایندگان معاونت امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه از کارخانه کارا ماشین

نمایندگان معاونت امور اجتماعی و ارزیابان عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از کارخانه کارا ماشین آرنا بازدید کردند. به گزارش واحد ارتباطات کارا ماشین آرنا نمایندگان امور اجتماعی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی  از کارخانه کارا ماشین آرنا واقع در شهر صنعتی کاوه بازدید کردند و به بررسی محیط کارخانه، کارگران و تمامی المان‌های کمی و کیفی پرداختند

بازدید از کارخانه کارا ماشین آرنا

 این مراسم با حضور آقایان دکتر رضایی و آقای ویسمه‌ای معاونان و ارزیابان عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه استان مرکزی به میزبانی محمدرضا ژندفر مدیرکارخانه، خانم زهرا تهرانی مدیر منابع انسانی و آقای دکتر وزیری سرپرست تولید برگزار شد.

در این مراسم تیم ارزیابان عملکرد از خطوط تولید و سالن‌های رنگ، جوش و مونتاژ کاخانه، نمازخانه و آشپزخانه بازدید کردند و در ادامه در جلسه ای به بررسی موارد مطرح شده در فرم های ثبت نام در جشنواره امتنان پرداختند.

دکتر رضایی اظهار داشت : زمانی که در شرکت ها و واحدهای تولیدی حضور داریم و شاهد این پویایی و زنده دلی در نیروهای کاری هستیم و ارتقا محیط کاری را در بحث کیفی و کمی می‌بینیم حس و حال خوبی پیدا می‌کنیم در واقع زندگی در شهرهای صنعتی با همین موضوع معنی می‌گیرد و این جز بهترین بشارت‌هایی است که نشان دهنده این موضوع است که دیگر چرخ ها نیز در حال حرکت هستند .

وی گفت : دغدغه مهم کشورها بویژه در کشورهای در حال توسعه همین است که بتوانند به نقطه خودکفایی برسند آن هم با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، به خصوص برای شما تولید‌کنندگان که نشان دهنده کار بزرگی است که توسط دستان پر قدرت شما انجام می‌شود.

دکتر رضایی عنوان کرد: در همین راستا ما بیشتر خدمت می‌رسیم برای عرض خسته نباشید و خدا قوت و تشکر کنیم که با تمام مشکلات و مسائل ،محکم پای کار ایستاده‌اید .

وی خاطر نشان کرد:  وزارت راه و تعاون35 سال است که در جشنواره‌ای به نام جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه  تجلیل می کند در واقع انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهمترین اهداف جشنواره امتنان است.

وی اظهار داشت : ما پارامترهای مشخصی را برای ارزیابی بخش های مختلف واحدها در نظر گرفته ایم از قبیل ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

وی گفت : که شرکت کارا ماشین آرنا با گزارشی که تهیه کرده است و از تمام جهات چه کیفی و چه کمی توانسته است امتیاز خوبی را بدست بیاورد .