استقبال گرم از کارا ماشین در هوای سرد نمایشگاه صنعت

کارا ماشین آرنا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران (TIIE) همانند سال‌های گذشته شرکت کرد.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا، بیست و سومین دوره نمایشگاه صنعت تهران که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شده بود، در روز16 آبان به کار خود پایان داد .

اختتامیه نمایشگاه صنعت

رونمایی از برند کارا پلاس در نمایشگاه صنعت

شرکت کارا ماشین آرنا فرصت را مغتنم شمرد و برای اولین بار برند کارا پلاس خود را که لیفتراک‌های دیزل سنگین و نیمه سنگین، دوگانه‌سوز، لیفتراک‌های برقی و جک پالت دستی هستند را به نمایشگاه آورد و در معرض دید عموم قرار داد.

بازدید همراهان همیشگی و درخواست لیفتراک‌های مجدد

شرکت‌های تراکتورسازی کردستان، کمپاین‌سازی، لبنیات پاک، کاویان جار ساچی، نوین تاک، رای صنعت توس، ایرانول، فروسیلیس ایران، فولاد رافع و….. از جمله شرکت‌هایی بودند که برای بازدید از غرفه و در خواست مجدد لیفتراک‌ها به نمایشگاه آمدند و با کارشناسان فروش صحبت کردند.

شرکت‌های آلمینیوم ایران، فولاد آلیاژ اصفهان، نوبافت شادیلون، پلیمر سازان سینا دلیجان، پیشرو صنعت ورنا، کلران از جمله شرکت‌هایی هستند که درخواست تامین قطعات و الحاقیه‌های خود را دارند.

ثبت چندین توافق نامه با شرکت کارا ماشین آرنا

کارشناسان فروش شرکت کارا ماشین آرنا توانستند چندین توافق‌نامه را با مدیران شرکت‌های مطرح و حضور یافته در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ثبت نمایند.

نمایشگاه صنعت در بین نمایشگاه‌های منطقه جزو نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی است و چالش و فرصتی مطلوب برای تولیدکنندگان است تا در جریان توانمندی یکدیگر در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی و … قرار گیرند.