انتخاب کارا ماشین به عنوان واحد صنعتی نمونه سال 1401

واحد نمونه صنعتی 1401

شرکت کارا ماشین آرنا به عنوان اولین و تنها تولید‌کننده لیفتراک‌ دیزلی، دوگانه سوز و لیفتراک برقی و همچنین تجهیزات انبارداری، اتوبوس و ون برقی استان مرکزی در سال 1401 به عنوان واحد نمونه صنعتی برگزیده و مفتخر به دریافت لوح افتخار شرکت نمونه سال شده است.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا، سعید صباحی مدیرعامل این شرکت لوح سپاس و تندیس واحد نمونه صنعتی را از سوی اداره کل صمت استان مرکزی و خانه صنعت و معدن و تجارت استان دریافت کرد.

مدیر عامل شرکت کارا ماشین آرنا اظهار داشت :مدیریت شرکت کارا ماشین آرنا از سوی نهاد ریاست جمهوری به عنوان مدیر جهادی در سال 1400 انتخاب گردید و مورد تجلیل قرار گرفت، امسال نیز برای نخستین بار از سوی اداره کل صمت استان مرکزی و خانه صنعت و معدن و تجارت استان نیز به عنوان واحد نمونه صنعتی سال 1401 انتخاب شده است، کسب عنوان واحد نمونه صنعتی شرکت کارا ماشین آرنا برگ زرین دیگر بر قله افتخارات این واحد صنعتی است.

سعید صباحی درخصوص کسب این موفقیت گفت: ماموریت ما با پیشینه‌ای بالغ بر دو دهه فعالیت پویا و مستمر به عنوان یک سازمان مشتری محور بر آن است تا با برخورداری از دانش تخصصی به ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت جهانی و مهمتر از آن، انجام خدمات پس از فروش گسترده و متمایز در جهت رسیدن به چشم‌انداز مجموعه قدم برداریم.

وی تصریح کرد : بی شک در این موفقیت تمامی کارکنان با استعداد و زحمتکش شرکت سهیم هستند، ما دیروز بذر اعتماد سازی و بها دادن به نیروهای جوان را کاشتیم و توانستیم در زمان کوتاه ثمره این اعتماد را برداشت کنیم.

مدیرعامل شرکت کارا ماشین آرنا خاطرنشان کرد : مدیـران این شرکت کوشیــده‌اند با شعار”خلق ارزش جدید، القا و ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان عزیز “به عنوان تولیدکننده باری از دوش جامعه و دولت برداشته و در جهت کاهش نرخ تورم، وابستگی به کالاهای خارجی، افزایش اشتغال و درآمد و رفاه خانواده‌ها گام بردارد.

وی افزود : همچنین یکی از موضوعاتی که موجب رضایتمندی‌های مشتریان می‌شود ارائه خدمات با کیفیت پس از فروش است، سرعت، دقت و رفع عیوب، شرکت کارا ماشین آرنا را در ارائه خدمات متمایز ساخته است این امر موجب گردیده است چندین سال متوالی بر اساس ممیزهایی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQL)به طور مرتب از نحوه ارائه محصولات و خدمات پس از فروش انجام می‌گیرد، شرکت کارا ماشین آرنا را نفر اول حوزه خدمات رسانی لیفتراک کشور مطرح کرده‌اند.

سعید صباحی مدیر عامل واحد نمونه صنعتی استان مرکزی در سال 1401در پایان عنوان کرد : ما برآنیم تا با ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت و انجام خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران و همچنین با بکارگیری نیروی انسانی کارآمد و متخصص، صنعتگران عزیز ایرانی را در انجام هرچه بهترکارهایشان یاری رسانیم و از خداوند متعال خواهانیم که ما را در رسیدن به این هدف حمایت کند.