نمایش لیفتراک 12 تن کارا در نمایشگاه بین‌المللی چوب

کارا ماشین آرنا میزبان صنعتگران چوب در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی چوب

به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواد اولیه، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته از 12 تا 15 بهمن ماه سال جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

این رویداد با حضور 400 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، روسیه، ترکیه و چین در فضایی به وسعت 19 هزار و 500 متر مربع برگزار می‌شود که می‌تواند فرصت‌های بسیار عالی و مناسبی را برای فعالان صنعت چوب در سطح داخلی و بین‌المللی فراهم کند.

نمایشگاه چوب

شرکت کارا ماشین یکی از دلایل خود برای حضور در نمایشگاه تخصصی چوب را آگاه ساختن متخصصان و فعالان در بخش‌های مختلف می‌داند و برای تقویت روش‌های تولید، تسهیل ارتباطات جاری، رونق مبادلات و روش‌های اخذ ارتباط با مشتریان، تامین‌کنندگان و حتی رقبا همانند سالیان گذشته از این سازوکار استفاده خواهید کرد.

نمایش ماشین‌های لیفتراک کارا ماشین آرنا در نمایشگاه

شرکت کارا ماشین آرنا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی چوب برای نخستین بار لیفتراک‌های 12 تن دیزل سنگین و نیمه سنگین، 3 تن دوگانه‌سوز، لیفتراک‌های برقی، استاکر و پالت تراک خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار می‌دهد و مخاطبان می‌توانند از نزدیک به بررسی و تست درایو لیفتراک‌ها بپردازند.

ما در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواد اولیه، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته از 12 تا 15 بهمن ماه سال جاری از ساعت 8 صبح الی 15 بعدظهر در فضای باز خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی میزبان شما عزیزان خواهیم بود.