رضایتمندی گروه تولیدی و صنعتی فواد الیاف از کارا ماشین آرنا

نظر جناب آقای سامان کارگر از شرکت گروه تولیدی و صنعتی فواد الیاف تولید کننده پارچه‌های مبلی، پوشاکی، پتو، ابر، اسفنج و منسوجات آشپزخانه

 نظر جناب آقای پویا مرادی یکی از رانندگان عزیز لیفتراک کارا ماشین

گروه تولیدی و صنعتی فواد الیاف (هلدینگ) تقریبا دو دهه است که در زمینه‌های تولید ابر، اسفنج منسوجات آشپزخانه و پارچه در حال فعالیت است و واحد صفادشت هلدینگ فایپکو با دارا بودن 3 واحد تولیدی نیز در شهرک صنعتی صفادشت در زمینی به مساحت 70،000 مترمربع واقع شده است که با دفتر مرکزی دارای 700 نفر پرسنل در 4 شیفت کاری و با ماشین آلات به روز و تاسیسات جدید در حال کار می‌باشد. تولیدات این مجموعه شامل است.

رضایتمندی گروه تولیدی و صنعتی فواد الیاف

 نحوه آشنایی شما با شرکت کاراماشین آرنا؟

نحوه آشنای ما با شرکت کارا ماشین از طریق تبلیغات بیلبوردی بوده است

در سال گذشته با توجه به نیاز شرکت دو دستگاه  لیفتراک با تناژ 3 تن را تهیه کردیم و امسال نیز با توجه به نیاز شرکت یک دستگاه دیگر نیز تهیه کردیم که 2 ماه پیش به دست ما رسیده است

انتظار شما از لیفتراک‌های کارا ماشین چیست ؟

انتظاری که مدیران و مهندسان شرکت فواد الیاف از ماشین‌های لیفتراک دارند این است که بتوانند در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار بگیرند و لیفتراک‌های شرکت کارا ماشین توانسته است این کمک رسانی را انجام دهد .

این لیفتراک‌ها توانایی جابه جایی کالا را در محیط‌های کوچک و سرپوشیده را دارد علاوه بر اینکه صدای نرمی دارد و دکل‌ها به راحتی بالا و پایین می‌رود. موضوعی دیگری که یکی از دغدغه‌های شرکت ما بوده است خدمات پس از فروش می‌باشد. چون بر اساس مرور زمان ما نیاز به تجهیزات و لوازمی پیدا خواهیم کرد مانند فیلتر، روغن و.. که این شرکت یکی از نقاط قوت اش خدمات پس از فروش آن می باشد ،حتی در مورد سرویس‌دهی نیز زمانی که نیرویی نداشت در اسرع وقت با ما تماس گرفتند و نیروی خود را اعزام کردند.

نظر جناب آقای پویا مرادی یکی از رانندگان عزیز لیفتراک کارا

5 سال است که سابقه رانندگی با لیفتراک را دارم و نزدیک 4 سال است که با لیفتراک های کارا ماشین کار می‌کنیم

نظر شما در مورد دستگاه های لیفتراک کارا ماشین ؟

درصد خرابی این دستگاه‌ها پایین است و در هر زمانی که نیاز باشد ،بخش خدمات پس از فروش شرکت کارا ماشین آرنا سریع برای بر طرف نمودن و تهیه قطعات جانبی نیروی خود را اعزام می‌کنند .