آغاز دی ماه و حضور کاراماشین در دو نمایشگاه کمیکال و مدیریت بحران

نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران کمیکال و دومین نمایشگاه مدیریت بحران قوی در هفته اول دی ماه برگزار شد

اختتامیه

نمایشگاه ایران کمیکال؛ فرصتی برای گسترش تعاملات تجاری

 در این رویداد بیش از ۷۰ شرکت فعال درحوزه پتروشیمی در فضایی بالغ بر ۷۴۰۰ مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و ۱۱ هزار متر مربع فضای غیرمفید نمایشگاهی در این رویداد حضور داشتند.

گفتنی است نمایندگانی از کشورهای پاکستان، عمان، عراق، اقلیم کردستان و… نیز در این رویداد حضور داشتند.

شرکت کارا ماشین آرنا نیز در این نمایشگاه  نوپا حضور پیدا کردند و با استقبال بی نظیر تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، واردکنندگان مواد شیمیایی و پتروشیمی، آزمایشگاه‌ها مواجه شدند و دستگاه‌های 3 تن ، 5 تن،7 تن کارا، استاکر و جک پالت را در نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران کمیکال در معرض دید علاقه مندان قرار داد.

 نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) تهران از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد .

نمایشگاه مدیریت بحران قوی

دومین رویداد نمایشگاهی بین المللی مدیریت بحران دوشنبه ۴دی۱۴۰۲، در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ محصول فناورانه و ۳۰ کشور جهان به مدت ۳ روز از ۴ تا ۶ دی ماه حضور داشتند .

کارا ماشین آرنا نیز در بخش استان‌ها، در استان مرکزی حضور داشت و لیفتراک‌های خود را در معرض دید عموم قرار داد .

در این نمایشگاه صنعتگران و تولید کنندگان، بازرگانان، فعالان اقتصادی و تمامی شرکتهای وابسته حوزه مدیریت بحران و علوم و صنایع وابسته و کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های اجرایی و سیاستگذار در حوزه مدیریت بحران و علوم و صنایع وابسته؛واحدهای تحقیق توسعه، شرکت های دانش بنیان، فناوری، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری، استارت آپ های حوزه مدیریت بحران و علوم و صنایع وابسته؛

اساتید، اندیشمندان، مدیران، دانشجویان و سایر پژوهشگران حوزه مدیریت بحران و علوم و صنایع وابسته و … حضور داشتند.