حمید اسلامی ملی‌پوش پارادوومیدانی از حمایت های سعید صباحی مدیرعامل کارا ماشین تشکر کرد. به گزارش واحد ارتباطات شرکت کارا ماشین آرنا ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: در حال آماده شدن برای مسابقات کسب سهمیه جهانی و پارالمپیک در اواخر بهمن ماه در دبی هستم.

حمید اسلامی ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان اظهار کرد:  من ۱۳ مقام جهانی و آسیایی دارم و یک دوره در مسابقات پارالمپیک  ریودوژانیرو شرکت کردم و خودم را برای مسابقاتی که اواخر بهمن ماه در دبی برگزار می‌شود و برای کسب سهمیه جهانی و پارالمپیک است، آماده می‌کنم. سطح این مسابقات خیلی بالا است و حدود ۱۰۰ کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند. خدا را شکر وضعیت جسمانی‌ام خوب است و تمرینات خوبی را انجام دادم.

حمید-اسلامی

او افزود: از حسن شیرقوی سرمربی تیم ملی دوومیدانی و سعید صباحی مدیرعامل کارا ماشین تشکر می‌کنم  که ما را به این مسابقات اعزام می‌کنند.  این شرکت حامی من شده است و تاکنون در سه ماه گذشته 4 اردو اعزام شده ام  و ان‌شاءالله بتوانم با رکورد‌های خوب و مدال‌های رنگین دل مردم و هم استانی‌های خود را شاد کنم.

اسلامی گفت: من یک گلایه از مسئولان هیئت ورزشی استان همدان دارم که دغدغه آن‌ها فقط تیم پاس شده است و فوتبالی که هیچ خروجی برای این استان نداشته است. تیم پاس قهرمان آسیا بوده است به  لیگ دسته دوم سقوط کرد و متاسفانه به رشته‌های ورزشی دیگر بها نمی‌دهند. اگر بخواهند قید فوتبال را بزنند و بیشتر به رشته‌های دیگر بها بدهند مطمئن باشید ورزش همدان بیشتر رشد پیدا می‌کند و بین یک تا ۲ مدال پارالمپیک خواهد داشت.