تعمیر لیفتراک کوماتسو

لیفتراک‌های کوماتسو Komatsu forklift ازجمله رایج‌ترین‌های لیفتراک مورداستفاده هستند که به دلیل قوام و کیفیت در سراسر جهان شناخته‌شده‌اند و همچنین می‌دانید که آن‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند. مانند تمام قطعات سخت‌افزاری، قطعات یدکی کوماتسو برای لیفتراک‌ها اغلب به یک ضرورت تبدیل می‌شود باید برای اطمینان از اینکه لیفتراک کوماتسو شما در شرایط کار عالی باقی می‌ماند، آن را به‌طور منظم تعمیر کنید و هرگونه تعمیرات لازم را توسط مهندسان حرفه‌ای لیفتراک انجام دهید.

تعمیر لیفتراک کوماتسو

تاریخچه کوماتسو

لیفتراک کوماتسو دارای تاریخچه غنی است که به سال 1917 بازمی‌گردد، زمانی که صنعت معدن تاکئوچی شرکت آهن‌سازی کوماتسو را برای تولید ماشین‌آلات و تجهیزات معدن برای استفاده داخلی تأسیس کرد. چهار سال بعد کوماتسو با مسئولیت محدود تشکیل شد و تا سال 1931 اولین تراکتور خود را به نام crawler-type ژاپن را تولید کرد.

همچنین در سال 1953، کوماتسو کامیون‌های کمپرسی و وسایل نقلیه با اهداف ویژه تولید کرد و دو سال بعد اولین تجهیزات تولیدی خود – به آرژانتین را صادر کرد. از افتتاح اولین دفتر خارج از کشور در هند در سال 1964 – در همان سالی که اولین لیفتراک در استرالیا ارائه شد – توزیع انحصاری کوماتسو آغاز شد. کوماتسو اکنون یک بازیگر بین‌المللی بزرگ در تولید و فروش تجهیزات ساختمانی و معدنی، تأسیسات و ماشین‌آلات صنعتی است.

تعمیر قطعات لیفتراک کوماتسو

تعمیر قطعات لیفتراک کوماتسو

در شرکت کارا ماشین آرنا ما انواع قطعات لیفتراک کوماتسو را تعمیر می‌کنیم که می‌توانید برای کمک به تغییر مدل قدیمی و حفظ آن برای چند سال دیگر استفاده کنید. این نه‌تنها مدیریت سیستم شمارا بسیار آسان‌تر می‌کند، بلکه روشی جامع برای افزودن سال‌ها – اگرنه دهه‌ها – به طول عمر یک واحد لیفتراک است.

همچنین جهت اطلاع از قیمت لیفتراک و سفارش و خرید لیفتراک هم می توانید با کارشناس فروش ما در کارا ماشین ارتباط برقرار کنید.

نگهداری و تعمیر لیفتراک کوماتسو

درباره درک، تعمیر و نگهداری لیفتراک‌ها و تجهیزات، دستگاه‌ها، بازرسی‌ها، سنسورها، روش‌های تشخیصی مختلف وجود دارد ما در شرکت کارا ماشین آرنا تعمیرات لیفتراک را به سه بخش تقسیم کرده‌ایم:

  • بخش نخست: تشخیص ایرادهای انواع لیفتراک اعم از لیفتراک کوماتسو

  • بخش دوم: تعمیرات تخصصی

  • بخش سوم: سرویس لیفتراک کوماتسو

جهت مشاهده و خرید لیفتراک کلیک کنید.

ما برای نگهداری، تنظیم و عیب‌یابی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان آموزش‌دیده برنامه‌ای متمرکز و فنی تهیه‌کرده‌ایم تا بتوانیم لیفتراک‌های کوماتسوی شمارا کارآمدتر و قدرتمندتر کنیم تا بتوانند خدمات عالی به مشتریان را باکیفیت بالا ارائه دهند

تعمیر انواع لیفتراک کوماتسو

تعمیر انواع لیفتراک‌های کوماتسو

موتورهای مختلفی را می‌توان روی این تجهیزات نصب کرد: دیزل، گاز یا بنزین. این عامل تفاوت در توان و ظرفیت بار را تعیین می‌کند. هر نوع موتور مزایا و معایب خود را دارد و در این میان تعمیرات آنان نیز چالش‌های مربوط به خود را دارد.

تعمیر لیفتراک دیزلی کوماتسو

استفاده از واحد دیزل اجازه می‌دهد تا سوخت باکیفیت پایین‌تر، که به معنای به حداقل رساندن هزینه‌ها است و به همین منظور یکی از مورداستفاده‌ترین مدل‌ها هستند که تعمیرات خاص خود را دارد تعمیرات لیفتراک در این بخش شامل اطلاعات کلیدی برای نحوه شناخت، مواجهه و البته برطرف کردن خرابی‌های ایجادشده در لیفتراک‌های دیزلی هست.

تعمیر لیفتراک برقی کوماتسو

اکثر تعمیرات لیفتراک برقی را می‌توان در محل انجام داد. بااین‌حال، کارهای تعمیر عمده، مانند تعمیرات اساسی موتور، گیربکس و باتری به بهترین وجه در کارگاه‌های ما انجام می‌شود. ما می‌توانیم دستگاه شمارا به آنجا منتقل کنیم و 100 در صد تضمین می‌کنیم تا بعد از تعمیر لیفتراک‌های کوماتسو شما عملکرد مناسب‌تری داشته باشد.

تعمیر لیفتراک دوگانه‌سوز کوماتسو

طیف منحصربه‌فرد قطعات بازسازی‌شده ما شامل موتورهای احتراق داخلی، جوی استیک، شارژر باتری، شتاب‌دهنده، موتورهای الکتریکی، رادیاتورها، گیربکس‌ها، ضمیمه‌ها و… موارد دیگر است. تکنسین‌های متخصص داخلی ما تمام قطعات بازسازی‌شده را بسیار دقیق و بر اساس استانداردهای کیفیت، تعمیر و آزمایش می‌کنند با تکیه‌بر دهه‌ها تجربه و تخصص عمیق، روش‌های تست نوآورانه‌ای را توسعه داده‌ایم که ما را قادر می‌سازد قطعات بازسازی‌شده را در شرایط کاری شبیه‌سازی‌شده آزمایش کنیم.

مشاهده مقاله تعمیر لیفتراک زوم لاین

خدمات تعمیر لیفتراک کوماتسو

خدمات تعمیر لیفتراک کوماتسو

  • تعمیر اکسل لیفتراک

  • تعمیر سیستم روشنایی

  • تعمیر گیربکس لیفتراک

  • تعمیر باتری لیفتراک

  • تعمیر موتور لیفتراک

  • تعمیر ترمز لیفتراک

  • تعمیر صندلی لیفتراک

  • تعویض و آنالیز روغن لیفتراک

  • تعویض فیلتر لیفتراک

  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک

  • تعمیر الحاقیه لیفتراک

  • تعمیر شارژ لیفتراک

در اینجا شرکت کارا ماشین آرنا، تمام مهندسین خود را با بالاترین استانداردهای صنعت آموزش داده است تا بتوانند خدمات عالی به مشتریان را با تعمیرات و خدمات کوماتسو کارآمد و باکیفیت بالا ارائه دهند. ما اطمینان می‌‌دهیم که هر تعمیر یا سرویس لیفتراک کوماتسو از بهترین استاندارد ممکن برخوردار است ما همچنین برای تمام کارهایی که انجام می‌دهیم و قطعاتی که استفاده می‌کنیم ضمانت ۱۰۰ درصدی ارائه می‌‌دهیم، تا اطمینان کامل دهیم که لیفتراک کوماتسو شما به‌طور مداوم بهترین عملکرد را دارد.