آشنایی با موتور لیفتراک دو گانه سوز

انواع موتور لیفتراک دوگانه سوز یکی از اجزای مهم در لیفتراک است در واقع در کنار مدل لیفتراک دوگانه‌سوز که پر مزایاترین نوع لیفتراک هستند زیرا به دلیل اینکه سوخت این دستگاه در حین تبخیر ریخته نمی‌شود و تخلیه ضرات مضرر ندارد هم طول عمر موتور را افزایش می دهد و هم در محیط‌های داخلی و خارجی، بسته یا سرباز جواب می‌دهد و از همه مهمتر سلامت کارگران کارگاه را تضمین می‌کند.

یکی از پر کاربردترین و پر فروش‌ترین نوع لیفتراک‌های دوگانه‌سوز، لیفتراک 3 تن دوگانه سوز می‌باشد. در کنار اتاق یک تکه ، لیور کنار صندلی اپراتور، داشبورد فایبرگلاس و …. دارای موتور ایسوزو ژاپن است انتخاب موتور برای برند کارا پلاس به دلیل این مورد است که این شرکت یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان ژاپنی است و به صورت تخصصی موتورهای دوگانه سوز و دیزلی را تولید می‌کند اما در کنار نیسان کارا ماشین آرنا ازنسل چهارم Y  ها نیز استفاده کرده است. موتور 4Y با الزامات محیطی سازگارتر است.

انواع موتور لیفتراک دوگانه سوز باید دامنه ارتعاش و آلودگی صوتی کمتری داشته باشند تا شنوایی کارگران را تضمین کند در کنار این موضوع مهم باید قدرت مناسب، کیفیت مطلوب و در دسترس بودن قطعات یدکی را نیز بررسی کرد. در این مقاله به صورت کوتاه در مورد خصوصیات دو موتور نیسان K25 و 4 Y صحبت خواهیم کرد تا با اطلاعات کامل در خصوص موتور ، اقدام به خرید لیفتراک خود بکنید.

انواع موتور لیفتراک دوگانه سوز

نیسان K25

از مزایای این مدل موتور می‌توان به کم صدا بودن، تهیه سوخت راحت، آلایندگی کم و در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی آن اشاره کرد.

این مدل موتور مطابق با استانداردهای CE اروپا و آلایندگی EPA می‌باشد.

کسانی که به دنبال موتورهای لیفتراک جدید نیسان هستند، از این K25 چهار سیلندر خطی بسیار راضی هستند در واقع از نزدیک دو دهه مورد استفاده قرار گرفته است.

موتورK25 امروزه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است که همه از کاترپیلار گرفته تا میتسوبیشی از آن استفاده می‌کنند و در دنده‌های خود برند نیسان نیز استفاده می‌شوند.

هر یک از آنها دارای طراحی OHV هستند و به همراه یک مخزن روغن و همچنین یک پوشش سوپاپ ارائه می‌شوند. هر دو پوشش هیدرولیک و قطعات محرک پمپ به موتور متصل می‌شوند. نقاط سختی برای نصب انواع مختلف اجزای توزیع وجود دارد، بنابراین استفاده از آن با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها آسان‌تر می‌شود. قسمت برجسته و ماشینکاری شده سمت بلوک موتور شامل یک علامت اختصاصی K25 است که باید به اطمینان از نصب تجهیزات مناسب کمک کند.

موتور نیسان| موتور 4Y

4Y : دو زندگی از آخرین نسل از خط Y

4Y-EC مدل تکامل یافته سری Y  هستند که به بررسی دقیق نسل‌های پیش از خود پرداخته بود. این موتور نه تنها یک سیستم تزریق موفق EFI با مشکلات کمتر دریافت کرد، بلکه با الزامات محیطی سازگارتر شده است .  از کسانی که می‌خواهند در مورد انواع موتورهای لیفتراک‌های دوگانه‌سوز در تناژهای مختلف در بازار بیشتر بیاموزند، دعوت می‌شود امروز با کارشناسان فروش کارا ماشین تماس بگیرند. شما همچنین می‌توانید در مورد ترمزهای هوا، پمپ‌های هیدرولیک و سایر قطعات از ما بپرسید

جهت مشاوره رایگان و خرید لیفتراک دوگانه سوز با شماره 02153149000 تماس حاصل فرمایید.