معرفی لیفتراک کارا پلاس

با توجه به اهمیت صنعت حمل و نقل که یکی از اجزا مهم اقتصاد ملی محسوب می‌گردد و به دلیل نقش زیربنایی این صنعت که تاثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد شرکت کارا ماشین آرنا با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین‌آلات انبارداری و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی لیفتراک‌های سری کارا پلاس خود را در تناژهای مختلف وارد بازار کرده است.

به همین منظور محمد رضا خسروی رئیس هیات مدیره کارا ماشین آرنا معتقد است : با توجه به مشکلات بخش تولید، کمبود نقدینگی و منابع مالی واحدهای تولیدی، شرایط بازار و تحریم‌ها کارا ماشین آرنا تلاش کرد در میانه این شرایط خاص کشور با اتکا به توان، دانش تخصصی و بهره‌گیری از کارکنان خلاق با اشتیاق و متعهد نسبت به ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت جهانی و مهمتر از آن، انجام خدمات پس از فروش گسترده و متمایز در جهت رسیدن به چشم انداز مجموعه با عنوان” خلق ارزش جدید، القا و ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان” اقدام نماید.

مشخصات لیفتراک کارا پلاس

سری کارا پلاس، آبی رنگ است و دارای اتاقک چند تکه می باشد. در این مدل دستگیره‌های کنترل‌کننده (لیورها)، کنار دست کاربر است. در سری کارا پلاس سیستم دکل سه جک را داریم که برای تناژ‌های بالا و بر روی لیفتراک‌های بنادر و معادن کارایی دارد .

از لحاظ فنی لیفتراک کارا پلاس تفاوت‌های چندانی با با لیفتراک سری کارا ندارد. استفاده از ضربه‌گیر برای کاهش لرزش لیفتراک و سیستم گیربکس منعطف برای بالابردن راندمان گشتاور خروجی و مصرف کمتر روغن از مزایای لیفتراک‌های کارا پلاس هستند. ساید شیفت این نوع لیفتراک نیز، به صورت خودکار بر روی سیستم بسته شده است.

انواع لیفتراک کارا پلاس

لیفتراک‌های برقی و دوگانه سوز

در این بخش دومدل لیفتراک یکی لیفتراک برقی 3 تن و دیگری لیفتراک دو‌گانه سوز 3 تن به بازار ارائه می‌شوند. ظرفیت حمل‌بار در هر دو مدل 3000 کیلوگرم است و حداقل شعاع چرخش در لیفتراک برقی 2260 میلی‌متر و در لیفتراک دوگانه سوز 2420 میلی‌متر است. ارتفاع بالابری همانند لیفتراک‌های دیگر 3000 میلی‌متر است. بیشترین سرعت در بار 12 کیلومتر بر ساعت برای لیفتراک برقی و5/18 کیلومتر بر ساعت برای لیفتراک دوگانه‌سوز است. طول و عرض این دستگاه 2716 در 1225 میلی‌لیتر است. البته در لیفتراک‌های برقی طول دستگاه مقداری کوچک‌تر و در حدود 2518 میلی‌متر است

لیفتراک‌های دیزل

لیفتراک‌های دیزل در چهار مدل با سوخت گازوئیلی در بازار ارائه گردیده است.

حداقل شعاع چرخش لیفتراک‌های دیزلی کارا پلاس در مدل لیفتراک‌های دیزل 3 تن، 2420میلی‌متر در مدل لیفتراک‌های دیزل 5 تن، 2960 میلی‌متر در مدل لیفتراک‌های دیزل 7 تن، 3370 میلی‌متر و در مدل لیفتراک‌های دیزل 10 تن،3920 میلی‌متر است. با توجه به اینکه ظرفیت حمل بار و نوع موتور در لیفتراک‌های دیزلی متفاوت است در بین 4 مدل، بیشترین سرعت حمل بار به لیفتراک‌ دیزل 10 تن با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت و کمترین سرعت حمل بار به لیفتراک‌ دیزل 3 تن، با سرعت 5/18کیلومتر بر ساعت تعلق می گیرد.

جک پالت

جک پالت یکی ابتدایی‌ترین اما ضروری‌ و ایده‌آل‌ترین شکل لیفتراک است که با کاربری آسان در انبار‌ها یافت می‌شود و شرکت کارا این ابزار را با ظرفیت بارگیری 3 تن و پمب قابل تعمیر – چرخ پلی اورتان (ضد سایش ) 2.5 تنی در بازار ارائه کرده است. عرض این دستگاه کاربردی 55 سانتی‌متر معادل نیم‌متر است و بر همین اساس طول شاخک 80 در 115 سانتی‌متر تعبیه شده است.

لیفتراک‌های سری کارا پلاس

رفتن به بالا