معرفی لیفتراک کارا

لیفتراک‌های سری کارا اولین نسل لیفتراک است که توسط تیم مهندسی کارا ماشین آرنا طراحی‌شده است. طراحی کلاس جهانی دارای فناوری‌های پیشرفته و اجزای برتر از ویژگی‌های این محصول است. ظاهر تمام‌شده با طراحی رنگ ایمنی، مخاطبان را در بازارهای داخلی و جهانی جذب خودکرده است.

مهندس سعید صباحی مدیرعامل شرکت کارا ماشین آرنا معتقد است: در شرکت کارا ماشین آرنا با تولید لیفتراک و تجهیزات انبارداری تحت لیسانس کمپانی خارجی باکیفیت قابل‌رقابت با محصولات خارجی و ارائه خدمات پس از فروش گامی در جهت کمک به صنعتگران و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی برداشتیم چراکه محصولات این شرکت به‌عنوان محصولات B2B  (Business to Business) به شمار می‌آید و نیاز هر سازمان خواهد بود. این امر در حالی است که به‌واسطه تحریم‌ها، بسیاری از شرکت‌های بازرگانی که پیش‌ازاین اقدام به واردات این نوع محصولات نموده‌اند در حال حاضر فعالیتی انجام نمی‌دهند و قدرت مانوری ندارند.

مشخصات لیفتراک کارا

ازلحاظ فنی سری کارا و سری کارا پلاس تفاوت‌های چندانی ندارند، کاراها، سبزرنگ هستند که اتاقک‌های یک‌تکه ندارند و لیورهایشان بالا است. استفاده از ضربه‌گیر برای کاهش لرزش لیفتراک و سیستم گیربکس منعطف برای بالابردن راندمان گشتاور خروجی و مصرف کمتر روغن از مزایای لیفتراک‌های سری  کارا هستند. در نهایت ساید شیفت لیفتراک کارا بسته به درخواست مشتری بر روی دستگاه نصب می‌شود.

لیفتراک‌های 3 تن دوگانه‌سوز (گاز و بنزین)

این لیفتراک که دارای مدل FL30 است سوخت گاز و بنزین دارد. این مدل لیفتراک‌ها ظرفیت حمل بار 3000 کیلوگرم با حداقل 2400 میلی‌لیتر شعاع چرخش را دارند. طول دستگاه بدون شاخک 2700 میلی‌متر و عرض آن 1230 میلی‌متر است بیشترین سرعت در بار 20 کیلومتر بر ساعت است.

لیفتراک‌های دیزل نیمه سنگین

لیفتراک 3.5 تن دیزل و لیفتراک 5 تن دیزل، هر دو مدل سوخت گازوئیل دارند؛ که به نسبت دیزل‌ها و لیفتراک‌های 3 تن تفاوت چندانی ندارند مگر در اندازه و بیشترین سرعت بار، در دیزل‌های نیمه سنگین طول دستگاه 3100 میلی‌متر و عرض آن 1480 میلی‌لیتر است و بیشترین سرعت در بار 26 کیلومتر بر ساعت است.

لیفتراک‌های دیزل سنگین

لیفتراک 7 تن دیزل و لیفتراک 10 تن دیزل هر دو مدل دارای سوخت گازوئیل هستند. فضای حداقل پایه چرخش این لیفتراک‌ها 3900 میلی‌متر است طول دستگاه مدل نخست 3466 میلی‌متر معادل 3.466 متر و مدل دوم 4260 میلی‌متر معادل 4.26 متر است. حداقل شعاع چرخش 3900 و بیشترین سرعت در بار کامل 26 کیلومتر بر ساعت است.

لیفتراک‌های برقی

این لیفتراک‌ها در سه مدل FB20، FB25، FB30 در بازار ارائه می‌شود ظرفیت حمل بار 2000 تا 3000 کیلوگرم است حداقل شعاع چرخش 2090 میلی‌لیتر است. ارتفاع بالا بری همانند لیفتراک‌های دیگر 3000 میلی‌متر است. بیشترین سرعت حمل بار آن 13 کیلومتر بر ساعت است. طول و عرض این دستگاه 2310 در 1150 میلی‌لیتر است که به نسبت نمونه‌های لیفتراک‌های سوخت گازوئیلی و بنزینی کوچک‌تر است.


چرا خرید لیفتراک از کارا ماشین


شرکت کارا ماشین آرنا با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولات خود ، اکنون در قلب ایران در منطقه ویژه شهرک صنعتی کاوه ، در شهر ساوه اقدام به تولید و مونتاژ انواع لیفتراک در تناژ مختلف نموده است. شرکت کارا ماشین آرنا قادر به تامین و ارائه لیفتراک های دیزل ، دوگانه سوز و لیفتراک برقی و استاکر و جک پالت همچنین تجهیزات انبارداری در تناژهای مختلف و با توجه به نیاز متقاضیان می‌باشد.

ماموریت ما به عنوان یک سازمان مشتری محور بر آن است، با برخورداری از دانش تخصصی و بهره گیری از کارکنان خلاق با اشتیاق و متعهد نسبت به ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت جهانی و مهمتر از آن، انجام خدمات پس از فروش گسترده و متمایز در جهت رسیدن به چشم انداز مجموعه با عنوان: خلق ارزش جدید، القا و ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان عزیز نائل آییم تا شما مشتریان عزیز لذت خرید لیفتراک موردنیازتان را تجربه کنید.

راهنمای سفارش لیفتراک کارا

شما مشتریان عزیز می توانید جهت مشاوره رایگان و خرید لیفتراک موردنیاز خود با شماره 02153149000 تماس گرفته و سوالات مورد نظر خود از قبیل قیمت لیفتراک، وزن لیفتراک، ظرفیت و سوالات مطرح شده در قسمت فوق را با کارشناسان کارا ماشین مطرح کنید و در نهایت با مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

لیفتراک‌های سری کارا

رفتن به بالا