خرید لیفتراک برقی + یک سال گارانتی بی قید و شرط

خرید لیفتراک برقی یکی از انواع لیفتراک‌ها هستند که برای جابه‌جایی و حمل بارهای سنگین از انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند. دستگاه‌هایی که از انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند در مقایسه با دستگاه‌هایی که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند آلایندگی کمتری داشته و از حوادثی مانند آتش‌سوزی ناشی از نشت سوخت جلوگیری می‌کنند.

کارا ماشین آرنا مفتخر به تولید لیفتراک برقی 3 تن بوده است. کارا ماشین خوشبختانه توانسته است با تولید لیفتراکی باکیفیت و قیمت مناسب رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند. لیفتراک برقی کارا ماشین شامل یک سال گارانتی بی‌قیدوشرط ،10 سال خدمات پس از فروش و 5 دوره سرویس‌دهی رایگان می‌باشند.  جهت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت لیفتراک و خرید آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید لیفتراک

مشاهده لیفتراک های برقی

کاربرد خرید لیفتراک برقی در صنعت

لیفتراک‌های برقی در صنایع ‌غذایی، صنایع داروسازی‌، سردخانه‌ها، صنایع آرایشی و بهداشتی و انبارهای کوچک (به علت امکان گازگرفتگی افراد در صورت استفاده از لیفتراک‌هایی که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند) بیشترین کاربرد را دارد.

قیمت خرید لیفتراک برقی 

از عوامل تأثیرگذار بر لیفتراک برقی قیمت می‌توان به مواردی چون تناژ دستگاه، سال ساخت، مدل دستگاه، شرکت سازنده (برند لیفتراک) و قطعات دستگاه اشاره نمود. هرچه وزن لیفتراک برقی بیشتر باشد هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. چراکه دستگاه‌های سنگین نیاز به باتری و موتور قوی‌تری نسبت به لیفتراک‌های سبک‌‌ دارند. باتری‌ها و بردها مهم‌ترین قطعات لیفتراک هستند که نوع، برند و کشور سازنده آن‌ها تأثیر به سزایی در گرانی یا ارزانی لیفتراک می‌گذارند


جهت مشاوره رایگان و خرید لیفتراک و استاکر  و جک پالت با شماره 021563259000 تماس حاصل فرمایید.


مزایای خرید لیفتراک برقی

  • این دستگاه کاملاً دوستدار محیط‌ زیست هستند. دود نمی‌کنند و هیچ آلایندگی مضری ندارند. کاملاً بی‌صدا هستند
  • هزینه‌های نگهداری و تعمیر و نگهداری این نوع لیفتراک به میزان قابل‌توجهی کمتر از لیفتراک‌های دیزل و گازسوز است.

شرکت کارا ماشین آرنا به‌عنوان یکی از معتبرترین و بنام‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات انبارداری همچون لیفتراک دستی، لیفتراک برقی، لیفتراک دیزل، لیفتراک دوگانه‌سوز و استاکر برقی در بازارهای جهانی هست. کارا ماشین با تولید لیفتراک برقی در تناژهای مختلف و باکیفیت توانسته است رضایتمندی مشتریان و مصرف‌کنندگان این محصول را به دست آورد و تجربه خریدی امن و مطمئن را برای آن‌ها رقم بزند.

تعدادی از دستگاه‌های لیفتراک برقی در ذیل آمده است.

رفتن به بالا