هفدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات و ماشین آلات ، چوب ، تجهیزات و صنایع وابسته از 13 الی 16 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت به عنوان یک رویداد اقتصادی برجسته در سطح کشور به حساب می آید. این نمایشگاه به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و … همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی – تبلیغاتی می تواند بهره وری و بازخورد مطلوبتر را برای شرکت کنندگان فراهم سازد.
گفتنی است شرکت کارا ماشین آرنا نماینده انحصاری کمپانی Baoli (کایون- بائولی) در ایران، با حضور در سالن 38B این نمایشگاه همانند همیشه آمادگی خود را جهت ارائه انواع لیفتراک دیزل ،  لیفتراک دوگانه سوز ، لیفتراک برقی ، استاکر و پالت تراک برقی و همچنین انجام خدمات تخصصی در زمینه تعمیر و نگهداری و تامین قطعات انواع برندهای لیفتراک موجود در بازار ایران اعلام می‌نماید.
کارا ماشین آرنا با سابقه طولانی در ارائه لیفتراک به صنعت چوب و MDF ، توانسته است نیاز این صنعت را به خوبی شناسایی و لیفتراک مورد نیاز حاضرین آن صنعت را تامین نماید.
لیفتراک های 4 تن دیزل ، لیفتراک 5 تن دیزل و لیفتراک 7 تن دیزل که به علت ابعاد MDF های موجود در بازار بهتر است با لاستیک دوبل در جلو و شاخک های بلند 180 ارائه گردد، در نمایشگاه آماده تحویل به مشتریان گرامی می باشد.
حضور مشتریان قبلی و مشتریان جدید کنار هم در غرفه کارا ماشین آرنا نقطه قوتی است که میتواند تصمیم گیری را برای مشتریان جدید جهت همکاری با این شرکت آسان نماید.

نمایشگاه چوب و یراق

کارا ماشین همانطور که وعده داده بود حضور پررنگی در نمایشگاه چوب و یراق داشت.
جدا از مشاوره کارشناسان این شرکت در خصوص خرید و فروش لیفتراک، استاکر و تجهیزات انبارداری، تعدادی از محصولات این شرکت نیز به نمایش عموم درآمد که نقطه عطفی برای آن نمایشگاه محسوب می شد.
در ادامه دعوت می کنیم تا با گزارش تصویری حضور کارا ماشین در هفدهمین نمایشگاه چوب همراه باشید: