سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور بیش از 700 شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 21 آبان 1397 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا 24 آبان ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه های صنعت خودرو سالانه در تمامی استان های کشور عزیزمان ایران به صورت تخصصی اجرا می شود که برترین این نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برگزار کننده نمایشگاه صنعت خودرو

برگزاری این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تهران بر عهده شرکت ایدرو است.
این شرکت از سال 1368 شروع به فعالیت نموده است و عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران است.
این شرکت برگزار کننده دوره های مختلف نمایشگاه های بین المللی در تهران است که میزبانی این دوره از نمایشگاه بین الملی خود را نیز میزبانی می کند.
شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران با مصافتی بالغ بر پنجاه دو هزار متر مربع می باشد که 49200 متر از فضای داخلی را غرفه داران ایرانی و 2593 متر مربع فضای داخلی را نیز غرفه داران خارجی تشکیل می دهند.
علاوه بر این، مکانی بالغ بر 2850 متر فضای خارجی برای ایجاد غرفه در فضای باز در نظر گرفته شده است.
این دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با حضور 280 شرکت خارجی به همراه تیم های بازرگانی ای از شرکت های ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، لهستان، ایتالیا، فرانسه و یونان از 21 آبان ماه شروع خواهد شد که در این دوره از نمایشگاه بیش از 500 شرکت داخلی نیز حضور دارند.

سخنی با شرکت کنندگان
مدیرعامل کارا ماشین آرنا

در خصوص سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو فرمودند: نمایشگاه خودرو باعث می شود تا مصرف کنندگان بتوانند در ارتباطی پویا و مستقیم با سازندگان قطعه و لوازمیدکی قرار گیرند. شرکت کارا ماشین آرنا جهت رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان عزیز در صنعت لیفتراک و قطعات لیفتراک اقدام به مشارکت در برگزاری نمایشگاه کرده است.
پرواضح است که در نمایشگاه بین المللی تهران ارایه قیمت قطعات و قیمت لیفتراک با تخفیفات ویژه همیشه مورد نظر مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده است، که شرکت کارا ماشین آرنا فرصت مناسبی برای خرید قطعات و لیفتراک فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه

هر نمایشگاه بستر مناسبی برای تعامل، مقایسه و ارتبات مستقیم بین سازنده و مصرف کننده می باشد. در حوزه خودرو، قطعات خودرو که بسیاری از صنایع مرتبط با آن می باشند، باید موضوع مشارکت در نمایشگاه با جدیت بیشتری انجام پذیرد. حضور شرکت کننده، خریدار و فروشنده داخلی و خارجی در کنار هم بهترین فرصت برای تعامل است.
زمان برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو
زمان برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو از 21 لغایت 24 آبان ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.
زمان برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو
مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی خودر در محل دائمی نمایشگاه های خودرو واقع در: تهران بزرگراه چمران جنوب به شمال، بعد از پل یادگار امام است.
شرکت کارا ماشین آرنا تولید کننده و نماینده انحصاری لیفتراک، استاکر، ریچتراک، پالت تراک و سایر تجهیزات انبارداری کایون باولی در ایران، همه روزه میزبان شما عزیزان در ضلع جنوبی سالن 38 خواهد بود.
قبل از خرید لیفتراک یا فروش لیفتراک های خود به این دوره از نمایشگاه مراجعه کرده و از قیمت لیفتراک های ما که با قیمتی استثنایی (مخصوص نمایشگاه) ارایه می شود مطلع شوید و یا با شماره های 56071017-021 ، 56071024-021 یا 560710588-021 تماس بگیرید.