نمایشگاه بازیافت تهران

متاسفانه کشور ایران با داشتن نرخ تولیدی بالغ بر 50 کیلوگرم به صورت روزانه، در حال حاضر تنها قادر به بازیافت %5 آن است که این میزان نشان دهنده بازه ای بسیار چشمگیر و سود بازده در این صنعت است.
شرکت های خارجی بسیاری در سراسر جهان به این حرفه مشغول هستند و در ایران نیز برخی از شرکت ها نیز به این دانش دست پیدا کرده اند ولی برای بهبود شرایط زیست محیطی و همچنین منابع طبیعی کشور، نیاز است تا این میزان را فزایش داد که از طریق نمایشگاه بین المللی بازیافت می توان به این هدف دست پیداکرد.

چرا در صنعت بازیافت وارد شویم
از آنجایی که این صنعت دارای هزینه های جانبی بسیار زیاد و همچنین ابزار آلات و ماشین آلات بازیافت بسیار گران قیمتی است، برای ورود به این حوزه نیاز به طرح توجیهی ای قوی می باشد تا سود این کار را تضمین کند.
این صنعت به دلیل جوان بودن و همچنین دارای فرصت های اقتصادی بیشمارش در ایران به خودی خود ضامن سود آوری در این حوزه می باشد و یکی از دلایلی که شرکت های خارجی را مجاب به حضور در این دوره از نمایشگاه ها کرده این این نکته است که ایران با وجود نرخ بازیافتی 5 درصدی ای که دارد، در حال حاضر مبلغی بالغ بر 50 میلیون دلار درامد زایی دارد که این خود طرح توجیهی ای عالی به شمار می آید.
برگزار کننده نمایشگاه بازیافت
اولین دوره نمایشگاه بین المللی مدیریت پسمانئ و بازیافت، امسال 14 لغایت 17 آذرماه 1397 برگزار خواهد شد که این امر در راستای سیاست های زیست محیطی دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران است که گامی مهم در راستای ارتقای سطح کیفی مدیریت پسماند و کم کردن آلودگی های زیست محیطی و کمک به بهبود منابع طبیعی و زیست محیطی برگزار می شود و امید است شرکت های مربوطه داخلی و خارجی در این دوره حضور داشته باشند.
هدف از برگزاری نمایشگاه
نمایشگاه بین المللی بازیافت به منظور بالابردن سطح کیفی در سلامت محیط زیست کشور و همچنین ایجاد فرصتی برای کشور های خارجی جهت مشارکت در این طرح عظیم ملی بوده تا زمینه ای برای ارتباط شرکت های داخلی و خارجی با یکدیگر و همچنین سازمان های دولتی ای که در این دوره از نمایشگاه حضور دارند ایجاد کنند تا بتوانند با تبادل نظر های خود، قرارداد هایی برد برد (win-win) را به صورت فی مابین امضا کنند.
حامی نمایشگاه بین المللی بازیافت
شرکت کارا ماشین آرنا نماینده انحصاری کایون – باولی و همچنین تولید کننده لیفتراک و تجهیزات انبارداری به صورت رسمی حمایت کامل خود را از تمامی شرکت کنندگان و صنایع حاضر در این دوره از نمایشگاه را از جانب تامین لیفتراک، استاکر، پالت تراک و سایر تجهیزات انبارداری اعلام می دارد و همچنین، جدایه از شرایط ویژه نمایشگاهی ، طرح تعویض لیفتراک فرسوده را برای تمام عزیزانی که قصد خرید لیفتراک، فروش لیفتراک و یا تعویض لیفتراک دست دوم خود را دارند نموده است.
مکان و زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی بازیافت
نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت تهران از تاریخ 14 لغایت 17 آذر ماه 1397 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد که شرکت کارا ماشین آرنا همه روزه پذیرای شما سروران از ساعت 10 صبح الی 17 بعد ظهر خواهد بود.