کارخانه تولید لیفتراک کارا ماشین آرنا

برای اینکه شروع کنی نباید عالی باشی؛ اما برای اینکه عالی باشی باید شروع کنی.

تولید ماشین آلات سنگین و صنعتی، مونتاژ ماشین آلات صنعتی، تولید صنایع سنگین، تولید لیفتراک و ماشین آلات راهسازی، مونتاژ ماشین آلات راهسازی معدنی و لیفتراک، این ها واژگانی هستند که هرگاه اسم آنها در جایی شنیده می شود ناخداگاه ذهن انسان به کارخانه های بزرگ دولتی و نیمه دولتی با قدمتی چند ساله و هزاران پرسنل و کارگر با شرکت های متعدد زیر مجموعه میرود که بدون پشتوانه دولت هرگز این گونه صنایع ماهیتی مستقل نداشته اند.

بخش خصوصی صنعت

گویا طوری در ذهن جامعه حک شده است که در حال حاضر و شرایط کنونی حتما باید با اتکا به دولت و سهیم بودن آن دست به کاری بزرگ زد و در ذهن ها طوری القا شده است که این گونه صنایع همتراز با صنایع دولتی و نیمه دولتی دیگر مانند صنایع نفت وپتروشیمی ها ، خودرو سواری و کامیون، کارخانجات سیمان و فولاد می باشد و ظهور یک اسم جدید به صورت کاملا خصوصی آن هم در شرایط کنونی که اکثر صنایع قدیمی با بحران مواجه میباشند نه تنها کاری بسیار دشوار بلکه شاید به صورت یک امر غیر ممکن از دیدگاه خیلی از صاحب نظران به نظر برسد.

تولید لیفتراک
کارخانه لیفتراک

خواستیم و توانستیم

ما در طول سال های گذشته مدعی ارائه کننده بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات و لیفتراک نبوده ایم ولی مدعی هستیم که بهترین شنونده صحبت های مشتریان میباشیم، مشتریانی که جلب رضایت آن‌ها و بوجود آوردن لبخند رضایت تنها و بزرگترین هدف ما در مجموعه کارا ماشین آرنا می باشد.

آری این بار کارا ماشین تصمیمی بزرگ گرفته است تا در شرایط حساس کنونی که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی می باشیم و تمامی پیکان‌ها به سمت فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع نشانه رفته است و سربازان این کارزار کارگران و مدیران مشاغل میباشد، کارا ماشین با تکیه بر متخصصان داخلی و دانش وتکنولوژی کمپانی کایون-بائولی (که از صاحبان صنعت لیفتراک در دنیا می‌باشد) تصمیم به راه اندازی خط تولید لیفتراک را نموده است تا سهمی کوچک در شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور داشته باشیم.

  • در فاز اول این کارخانه، هدف تولید لیفتراک های سه، پنج و هفت تن دیزل و دوگانه می باشد که در آینده با توجه به گستردگی محصولات لیفتراک و تجهیزات انبارداری هدف گسترده‌تر کردن رنج کامل محصولات و بومی کردن قطعاتی مانند موتور، گیربکس و اکسل می باشد.
  • از این رو از تمامی دوستان ، متخصصان و پیمانکاران دست یاری طلب کرده تا مسیر را برای پیمودن این راه دشوار برای ما هموار سازند تا کاری که به ظاهر غیرممکن به نظر میرسد را ممکن سازیم.
  • کلیه اجزا دکل، شاسی، رینگ و لاستیک، رادیاتور، اکسل عقب، وزنه تعادل و کابین لیفتراک بومی سازی شده است که اجزایی مانند شاسی، دکل، اکسل عقب و کابین لیفتراک در کارخانه کارا ماشین آرنا تولید می گردد و الباقی قطعات مانند وزنه تعادلی، رینگ و لاستیک و رادیاتور را از تولید کنندگان داخل تهیه میگردد.
  • قطعات تولیدی و سفارشی بعد از تحویل به انبار و طی کردن مراحل مربوط به کنترل کیفیت وارد خط تولید گشته و به صورت نیمه اتومات مونتاژ گردیده و پس از تکمیل مرحله مونتاژ وارد مرحله تست شده و بعد از انجام آزمایشات مختلف در صورت نداشتن مشکل آماده تحویل به مشتریان و نمایندگان شرکت کارا ماشین آرنا می گردد.
کارخانه لیفتراک

خیابان پولادگر پنجم واقع در شهر صنعتی کاوه در شهر ساوه، استان مرکزی نشانی کارخانه جدید التاسیس کارا ماشین آرنا است که زین پس محل ساخت لیفتراک های شرکت کارا ماشین میباشد.